להקת החתונות שבה התחיל חנן בן ארי במחווה מרגשת

הזמר המפורסם התחיל את דרכו המוזיקלית בלהקת החתונות "קולות", היום הלהקה החליטה לעשות מחווה לזמר העבר שלה שכבר הפך לאחד המפורסמים בארץ והוציאה קאבר עם קליפ מושקע לשירו החדש, צפו

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 14/07/22 13:19 טו בתמוז התשפב

להקת החתונות שבה התחיל חנן בן ארי במחווה מרגשת
צילום: Yossi Aloni/Flash90

לא הרבה יודעים, אבל הזמר המפורסם חנן בן ארי התחיל את עבודתו בתחום כזמר של להקת חתונות. הלהקה, הוציאה היום (ה') קאבר וקליפ לשיר "בסוף זה הלחן" של חנן בן ארי, מי שבעבר היה סולן הלהקה, פרגן בחשבון האינסטגרם שלו לקאבר, ושיתף שעוקביו ישמעו.

הלהקה, "קולות" פועלת שנים רבות והיא בין הותיקות בשוק להקות החתונה. חפירה ארכיאולוגית בחשבון האינסטגרם שלהם הביאה לנו כמה פנינים על הזמר המפורסם, ביניהם תמונות שלו שר ומשמח חתנים וכלות ביום המאושר בחייהם. כמו שכולם יודעים, היום הוא כבר לא צריך לנגן ערב ערב לפרנסתו, אבל תמיד כיף לשאוב השראה מסיפורי הצלחה.

נזכיר שחנן בן ארי שבר ממזמן את חומות המגזר וניצב בלב הקונצנזוס הישראלי, שיריו נמצאים בראש רשימת השירים המושמעים ברדיו, הופעות ענק באולמות הגדולים בארץ בהם קיסריה והיכל מנורה. לאחרונה הוציא את שירו החדש "חנניה" שתפס תאוצה ועומד כבר על מליוני צפיות. שנשאל לפני כשבועיים באינסטגרם האם חשב שיהיה אי פעם מפורסם ענה- "לא".