מזל טוב "ויקרא שמו בישראל": עומרי כספי חגג ברית מילה לבנו התינוק

מזל טוב לשחקן העבר והישראלי הראשון ששיחק ב-NBA עמרי כספי על הולדת התינוק החדש, בן ראשון אחרי שתי בנות. בבית הכנסת של המשפחה נערך טקס ברית המילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 17:02 כח בשבט התשפב

"ויקרא שמו בישראל": עומרי כספי חגג ברית מילה לבנו התינוק
עמרי כספי, צילום: Kobi Gideon / Flash90

שבוע עבר מאז שחקן ה-NBA לשעבר עמרי כספי חגג את הולדת בנו השלישי, יחד עם אשתו שני רודמן, אח קטן לאסתי ושרי. טקס ברית המילה נערך היום (א') בבית הכנסת של המשפחה, והסנדק היה הסבא של התינוק המתוק. 

את שם התינוק חשף כספי בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, "ויקרא שמו בישראל: מיכאל". עוד הוסיף, "לתורה, לחופה, ולמעשים טובים אמן. כזכור, עם הבשורה על הלידה כתב השחקן לשעבר, ציטט כספי מתוך השיר 'סדר העבודה' של ישי ריבו: "ואם אדם היה יכול לזכור את החסדים את הטובות, את כל הרחמים, את כל הישועות, בטח כך היה מונה: אחת, אחת ואחת, אחת ושתיים, אחת מאלף אלפי אלפים ורוב רבי רבבות ניסים ונפלאות שעשית עימנו ימים ולילות".

עומרי כספי מתחזק דמות ציבורית בשנים האחרונות, והוא בעל פודקאסט בו הוא מארח אישים מעניינים איתם הוא משוחח. בין היתר התארחו אצלו בצלאל סמוטריץ', אדיר מילר ודני אבדיה. לאחרונה כספי מפרגן ברשתות החברתיות לחבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן