מנכ"ל "גלי ישראל" התפטר

יהושע מור יוסף התפטר מתפקידו בתחנת הרדיו, בתיאום עם הבעלים. מור יוסף: "תכני הרדיו במצב משביע רצון, התחנה על מסלול חיובי"

חדשות כיפה אורי פולק 15/08/10 00:00 ה באלול התשע

מנכ"ל "גלי ישראל" התפטר
יחצ, צילום: יחצ

מנכ"ל רדיו "גלי ישראל", יהושע מור יוסף, התפטר בסוף השבוע מתפקידו בתחנה, בתיאום עם בעל הרדיו, צביקה שלום. מור יוסף ימשיך לשמש מנכ"ל בפועל, עד לאיוש התפקיד מחדש.


בשיחה עם כיפה אמר מור יוסף, לשעבר דובר מועצת יש"ע ויועץ השר סילבן שלום, כי התפטרותו הגיעה בשלב בו "תכני הרדיו במצב משביע רצון, אני עוזב את התחנה במצב בו היא נמצאת על מסלול חיובי". הוא צפוי להתמסר לתפקידו הקודם, כמנכ"ל משרד יחסי הציבור אותו הוא מנהל.



כוכבי התחנה בעת השקת התחנה (צילום: יחצ)


מדובר במכה נוספת לתחנת הרדיו, כשאך לפני כחודשיים התפטרה מתפקידה סמנכ"ל הרדיו, מירב ברקת. ברקת, לשעבר סמנכ"ל השיווק והמכירות של "רדיו ירושלים" ומי שנחשבת לבעלת הניסיון המשמעותי ביותר מבין אנשי "גלי ישראל", עזבה את תפקידה לאחר דין ודברים עם מנהלי התחנה.


"גלי ישראל" משתייכת לקבוצת רדיו דרום והיא מוחזקת בבעלות אנשי העסקים יוסי סבן וצביקה שלום (אחיו של סילבן שלום), שבבעלותם גם רדיו תל אביב ורדיו דרום. שידוריה החלו ב-22 בפברואר השנה, והיא נחשבת לתחנת הרדיו האזורית של יהודה ושומרון אשר אולפניה ממוקמים בגבעת זאב.

על ניהולה של התחנה החדשה, הנמצאת בשליטת עמיחי זיוון זיסהולץ (25% מהמניות) וחברת גלי הדרום (75%), הופקד יהושע מור יוסף. בין המגישים המוכרים בתחנה עומדים צבי יחזקאלי, מוטי פרנסיס, זאב רווח וגולן אזולאי. מתי טוכפלד, כתב הכנסת של "ישראל היום", מגיש את יומן הצהריים בתחנה ואריאל כהנא, הכתב המדיני של "מקור ראשון", מגיש את רצועת הבוקר.


לא ניתן היה להשיג את תגובת "גלי ישראל" לידיעה.