"רשלנות, זדון ושורת שקרים": מירי רגב מאיימת לתבוע את רביב דרוקר

אחרי התחקיר המסעיר של רביב דרוקר בתכנית "המקור" המשודרת ברשת 13, שרת התחבורה מאיימת לתבוע את הערוץ והעיתונאי: "הדברים שודרו באופן זה, אף שהיה ידוע לכם שאינם אמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/24 15:56 יח באייר התשפד

"רשלנות, זדון ושורת שקרים": מירי רגב מאיימת לתבוע את רביב דרוקר
מירי רגב. מאיימת לתבוע, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תחקיר ששודר בתכנית "המקור" ברשת 13 ועוסק בהתנהלות מפוקפקת לכאורה של מירי רגב כשרה במשרד התחבורה מצליח להסעיר את מדינת ישראל בימים האחרונים. מאז שודר החלק הראשון בתחקיר שבוצע על ידי העיתונאי רביב דרוקר הוא הפך לאחד הנושאים המדוברים ורגב הותקפה בביקורות קשות. כעת, רגע לפני שישודר החלק השני בתחקיר, השרה מאיימת לתבוע את רשת 13 והעיתונאי דרוקר.

מירי רגב מאיימת לתבוע: "הדברים שודרו באופן זה, אף שהיה ידוע לכם שאינם אמת"

במכתב ההתראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים ששלחה באמצעות עורך דינה עמית חדד נכתב כי "התוכנית כולה התבססה על הבל פיו ועל מסמכים חלקיים ומסולפים שנגנבו ממשרד התחבורה על ידי עובד לשעבר". על אותו עובד, יונתן יהוסף, טענה רגב כי מדובר במתמודד נפש. "במסגרת התוכנית הוא הוצג כמי שעזב את עבודתו במשרד התחבורה לאחר 7 באוקטובר וזאת כביכול מטעמים אידיאולוגיים", נכתב, "הדברים שודרו באופן זה, אף שהיה ידוע לכם שאינם אמת".

מטעם הלשכה של רגב פורסמה הודעה, לצד מכתב ההתראה: "בעקבות שידור הכתבה השקרית, המבושלת, המסולפת והמגמתית כנגד השרה מירי רגב - מצורף בזאת מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים. במכתב שורת עובדות המוכיחות את הרשלנות, הזדון ושורת השקרים שפורסמו בכוונת מכוון. מפאת צנעת הפרט של העובד, חלקים מהמכתב הושחרו ולא יפורסמו לתקשורת".

המכתב מתייחס בין היתר לטענות שהועלו בתחקיר לגבי תכנית "רמזור" שביצעה השרה - דירוג של ערים ויישובים על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לשרה בפריימריז - אליה מתכחשת רגב, ולעימות של רגב עם מאבטחיו של יואב גלנט שהסתיים בדריסת מאבטח.