מגי נגד מגי: מגישת ערוץ 14 תחת מתקפה

אחרי שמגי טביבי נבחרה להיכנס לרשימת הצעירים המבטיחים בדירוג "30under30" של העיתון "פורבס", הסופרת מגי אוצרי תוקפת: "מעדיפה לאכול מהזבל ולא לעבוד בערוץ 14"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 11:02 ב בניסן התשפד

מגי נגד מגי: מגישת ערוץ 14 תחת מתקפה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14, צילום: Shir Torem/Flash90

מדי שנה מפרסם העיתון "פורבס" את רשימות הצעירים המבטיחים בדירוג "30under30". השנה מגישת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, נבחרה לרשימה המבטיחה. הסופרת והצייצנית מגי אוצרי הגיבה על הבחירה בחשבון ה-X שלה: "עכשיו גם פורבס משתתפים בתהליך ההלבנה של ערוץ התעמולה הזה", כתבה, "עם פרגון למגישת ה'מהדורה' שלהם".

הסופרת נגד מגי טביבי: "יום אחד נלמד להפסיק"

אוצרי המשיכה והביעה את אי שביעות רצונה מההחלטה: "ככה זה עובד. בהדרגה. מתחילים בפרזנטורית הקלה לעיכול ובסוף מגיעים לאייטמים מפרגנים לינון מגל במיינסטרים מדיה. יום אחד נלמד להפסיק להיות צפרדעים שמבשלים אותן לאט בסיר. היום אינו היום הזה".

"מעדיפה לאכול מהזבל ולא לעבוד בערוץ 14"

הציוץ של אוצרי זכה להתנגדויות רבות ותגובות זועמות, מה שגרם לה לפרסם ציוץ נוסף: "הבנתי שלאנשים היה מאד קשה עם מה שכתבתי על מגי טביבי אתמול, אז תנו לי להבהיר קצת יותר טוב את עמדתי המוסרית כלפי האישה הזו, שאני בטוחה שברמה הפרסונלית היא אישה מאד נחמדה וחמודה: אני מעדיפה לאכול מהזבל ולא לעבוד בערוץ 14", הצהירה, "מהזבל".

תמיר מורג, הכתב המדיני של חדשות 14, הגיב לציוץ החדש: "תודה, גם אנחנו מעדיפים שתאכלי מהזבל ולא תעבדי בערוץ 14. את רואה? אפשר להגיע להסכמות".