ארץ נהדרת תחת מתקפה: "מזעזע, עצוב ומיותר. יש גבולות שלא חוצים"

מערכון שהציג מודיעי נפגעים בביתו של חרדי שחושב שבאו לגייס אותו מעורר סערה | רן בוקר: "בעטתם בהרבה לבבות שבורים. סחטיין", מוריה אסרף וולברג: "רק שלא ישכחו לביים עוד סרטון על איך ההנהגה מפלגת אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 07:45 ו באדר א'

ארץ נהדרת תחת מתקפה: "מזעזע, עצוב ומיותר. יש גבולות שלא חוצים"
מודיעי הנפגעים בדלת, צילום: צילום מסך קשת 12

מערכון של ארץ נהדרת ששודר אמש (ד') סביב נושא גיוס חרדים מעורר סערה. סצנת הפתיחה היא של צמד מודיעי נפגעים הדופקים על דלתה של משפחה חרדית, כשהחרדי שפותח את הדלת חשב שמגייסים אותו אך לבסוף מתברר כי המודיעים טעו בכתובת בין בני ברק לרמת גן.

"תמסרו שהתפללנו עליו, עשינו כל מה שיכולנו"

"אוי ואבוי, איך פחדתי מהדפיקה בדלת, איך שהתחילה המלחמה ידעתי שבסוף זה יגיע גם אלי. תקשיבו, אין מצב שאני מתגייס", אמר החרדי. כשהחיילים הבהירו לו שהם קציני נפגעים ולא מגייסים הוא ענה להם: "איזה הקלה, אתם לא יודעים מה עשיתם לי. תמסרו שהתפללנו עליו, עשינו כל מה שיכולנו".

מי שתקף את המערכון היה עיתונאי הבידור של ynet, רן בוקר, שכתב "ארץ מפלגת", והוסיף: "רוצים לבקר את החרדים? תבקרו. יש בזה גם אמירה חשובה ואפילו צודקת לדעתי. אבל בין זה לבין לזלזל בדת עצמה - ההבדל הוא עצום. והערב ארץ נהדרת פספסה בענק לדעתי".

תגובתו של רן בוקר למערכון

תגובתו של רן בוקר למערכון | צילום: צילום מסך

רן בוקר: "בעטתם בהרבה לבבות שבורים. סחטיין", מוריה אסרף וולברג: "רק שלא ישכחו לביים עוד סרטון על איך ההנהגה מפלגת אותנו"

"ועוד יותר גרוע - להכניס לשם את הרגע הכי טראגי של כל כך הרבה משפחות בישראל - דפיקה בדלת של קציני הנפגעים - מזעזע. עצוב ומיותר. יש גבולות שלא חוצים, גם לא בשביל סאטירה. תיהנו לכם כותבים ויוצרים שהצלחתם 'לבעוט'. בעטתם בהרבה לבבות שבורים. סחטיין".

עיתונאית ערוץ 13, מוריה אסרף וולברג, שיתפה את הפוסט של רן בוקר וכתבה: "רק שלא ישכחו לביים עוד סרטון על איך ההנהגה מפלגת אותנו".