אלוף במילואים התראיין בערוץ 14 ותקף את המגישה: "אל תבלבלי לי את המוח"

יום טוב סמיה הגיע להתראיין בערוץ 14 וגלש לשיח פוליטי נגד בנימין נתניהו. המראיינת נווה דרומי ניסתה להעביר נושא, והאלוף במילואים תקף: "אתם עסוקים בהישרדות של נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/23 17:08 כג בכסלו התשפד

אלוף במילואים התראיין בערוץ 14 ותקף את המגישה: "אל תבלבלי לי את המוח"
נווה דרומי, מגישת ערוץ 14, צילום: צילום מסך ערוץ 14

יום טוב סמיה תוקף את נווה דרומי צילום: ערוץ 14

יום טוב סמיה תוקף את נווה דרומי: "אל תבלבלי לי את המוח"

בערוץ 14 הזמינו לראיון את האלוף במילואים יום טוב סמיה, בכדי לקבל את הפרשנות שלו למצב, אך בהחלט לא ציפו לאופי שקיבל הראיון. אחרי מספר דקות של שיחה עם המראיינת נווה דרומי, החל סמיה להתעסק בפוליטיקה. "אתם עסוקים בדבר הלא נכון", הטיח סמיה במגישה, "אתם עסוקים בהישרדות של נתניהו". וכשדרומי ניסתה להחזיר אותו לנושא, טען, "הזמנתם אותי לאולפן הזה, אני אדבר על מה שאני רוצה".

"באמת מזל שעדיין יש תקשורת חופשית, את רוצה צל"ש?"

המגישה ניסתה להסביר כי מדובר בראיון עם רקע צבאי, אך סמיה רק התרגז יותר: "אני כבר 23 שנים לא לובש מדים, אני מוביל דעה בעולם האזרחי, אז אל תבלבלי לי את המוח עם פרשנות צבאית". דרומי טענה: "אתה מקבל פה חופש ביטוי די נרחב", והמרואיין השיב בציניות: "תודה, באמת מזל שעדיין יש תקשורת חופשית, את רוצה צל"ש?".

בהמשך השיחה סמיה שוב חזר לנתניהו, ואמר, "אם זה פוגע בנתניהו זה לא בעיה שלי, זה בעיה שלכם". דרומי הופתעה מההתעקשות של המרואיין, והחלה לגמגם מעט, וזה ניצל את ההזדמנות: "אני מבין שקשה לך", פנה אליה, "את מתנשפת, אני שומע שקשה לך הראיון הזה". דרומי צחקה, "אני חושבת שאולי אתה לא מכיר אותי היטב, הראיון הזה לא קשה לי. אני תוהה על הפוליטיזציה שעבר צה"ל בשנים האחרונות".