הצצה עורך "ארץ נהדרת" חושף את הסודות: בשנייה התכנית נהיית לא רלוונטית

במסגרת התכנית "30 עם ארז טל", לכבוד חגיגות שלושה עשורים לקשת 12, התארחו מולי שגב, שני טל וערן זרחוביץ', עורך וכוכבי "ארץ נהדרת", וחשפו את הסודות מאחורי תכנית הסאטירה המצליחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 10:54 יב בתשרי התשפד

עורך "ארץ נהדרת" חושף את הסודות: בשנייה התכנית נהיית לא רלוונטית
30 עם ארז טל, צילום: קשת 12

לקראת חגיגות 30 שנה לקשת, עלתה לאחרונה תוכנית אירוח חדשה בהגשת ארז טל. כוכבי הטלוויזיה של ישראל נפגשים עם ארז טל וחושפים סיפורים מאחורי הקלעים שמעולם לא יצאו החוצה. בתוכנית התארחו עד כה אסי עזר, רותם סלע, יונית לוי, עמית סגל ואורחים נוספים. הערב (ד') יתארחו בתכנית מולי שגב, עורך תכנית הסאטירה המצליחה "ארץ נהדרת", ולצידו שניים מכוכבי התכנית, שני כהן וערן זרחוביץ'.

מולי שגב: יריב לוין דפק אותנו

התכנית מצולמת בדרך כלל שעות ספורות לפני השידור, אך היו פעמים בהן צולמה ממש בשידור חי. "זה קורה פעם-פעמיים בעונה, כשחייבים", שיתף שגב, "אבל בסוף זה לא שווה את זה, שאי אפשר לעשות תיקונים קטנים". אחת הסיטואציות בהן נתקל צוות התכנית בבעיה, היה ביום בו יריב לוין הודיע על הרפורמה המשפטית במלואה. "עשה את זה ביום רביעי כדי לדפוק אתכם", התבדח טל, ושגב הסכים, "לפעמים זה מכוון".

עורך התכנית שיתף כי כשעידית סילמן הפילה את הממשלה, הספיקו העורכים לכתוב תכנית חדשה לגמרי ולהציל את המצב, אך עם לוין המצב היה שונה. "זה היה ביום רביעי, התכנית כבר מוכנה, והוא עולה ונותן את הנאום. בשנייה התכנית נהיית לא רלוונטית לחלוטין. בגלל זה אנחנו נגד הרפורמה", התבדח לסיום.