בתום עונה סוערת: הזוכה הגדול של המטבח המנצח

אחרי עונה מלאה בדרמות, הומור וכמובן אוכל והרבה, בפרק סיום העונה הוכתר המנצח הרשמי של התכנית "המטבח המנצח vip": הזוג ספיר וליאור נרקיס. מזל טוב!

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 08:14 כח באלול התשפג

בתום עונה סוערת: הזוכה הגדול של המטבח המנצח
המטבח המנצח - ליאור וספיר נרקיס, צילום: יחצ טל גבעוני

יש זוכים למטבח המנצח vip: בתום העונה האחרונה של תכנית הריאליטי-אוכל, מבית קשת 12, הוכתרו הזוכים הגדולים של העונה - ספיר וליאור נרקיס. הזוג ניצח אתמול בערב (ד') בפרק הגמר את חיים לוינסון וקובי אריאלי.

העונה האחרונה של "המטבח המנצח" בקשת 12 עוררה הרבה עניין בעיקר בזכות הנושאים בהם עסקה - הנקה בציבור, שמירת שבת, זוגיות ועוד. נבחרת המשתתפים בעונה כלל שמות מוכרים מאוד מתעשיית הברנז'ה הישראלי: מעיין אדם ואמה יונה, ליאור וספיר נרקיס, פאולה וליאון רוזנברג, חזי דין ואמו בלהה וחיים לוינסון יחד עם קובי אריאלי.

צילום: קשת 12

נרקיס: "פעם הייתי הולך כל הזמן להתייעץ עם רבנים. אובססיה"

באחד הפרקים בעונה, הזמר (והזוכה הגדול) ליאור נרקיס פתח הכל על שמירת השבת כפי שחווה אותה בעבר. "זה מאוד קשה לחיות בין העולמות. היתה תקופה ששמרתי שבת, אתה כל הזמן נקרע בין העולמות כי אתה לא באמת דתי", סיפר נרקיס. "הבן שלי דיוויד אמר לי, 'אתה הרסת לי את החיים'. כשהתחלתי לשמור שבת הוא שאל 'מה עשית לנו?'". בהמשך אמר: "בורא עולם נתן לנו חיים, אבל אתה צריך להבין מה נכון לך. פעם הייתי הולך כל הזמן להתייעץ עם רבנים. אובססיה".