קרבות הרייטינג לא כמו באינסטגרם: חיים אתגר הביס את מאיה ורטהיימר

המגיש האהוב חיים אתגר התחרה בשעות הפריים טיים מול אושיית הרשת המצליחה מאיה ורטהיימר, בקרב שהוכרע בפער אדיר. ערוץ 14 הצליח לשמור על יציבות במקום השני בטבלה וכאן 11 המשיך בתחתית

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/09/23 09:35 כז באלול התשפג

לא כמו באינסטגרם: חיים אתגר הביס את מאיה ורטהיימר
חיים אתגר נגד מאיה ורטהיימר, צילום: מתוך "המתחזים", קשת 12, מתוך "פאסוורד", רשת 13

שתי התכניות המובילות של קשת ורשת, "חתונה ממבט ראשון" ו"האח הגדול", הגיעו לסיומן. כעת טבלת הרייטינג מתאפסת מחדש, ולכל ערוץ יש סיכוי לשנות את מאזן הכוחות ולהוביל. אתמול (ג') שודר הפרק השני בתכנית "פסאוורד" ברשת 13, בהנחיית מאיה ורטהיימר וקובי מימון, אל מול פרק חדש של "המתחזים" בקשת 12 עם חיים אתגר, שאירח את גיא פינס.

"המתחזים" של קשת בהנחיית חיים אתגר הביסה את "פאסוורד" של רשת וורטהיימר

חיים אתגר הצליח לכבוש את הטבלה ולקטוף את המקום הראשון עם נתון גבוה במיוחד - 15.5% רייטינג. אחריו התמקם דווקא ערוץ 14 עם "הפטריוטים", שהצליח לשמור על יציבות עם 8% רייטינג. "פאסוורד" של רשת 13 נדחקה למקום השלישי עם 5.2% רייטינג בלבד, פער עצום מהמקום הראשון. אל המקום האחרון הגיעה התכנית "מנתחים" של כאן 11 עם 4.2% רייטינג.

לאחר יום מתוח במיוחד ברמה הפוליטית, מהדורת חדשות 12 הצליחה לשמור על נתון גבוה וסיימה עם 15.1% רייטינג. אחריה מהדורת חדשות 13 זכתה ל-5.9% רייטינג ולא רחוק ממנה מהדורת החדשות של ערוץ 14 עם 5.6% רייטינג. גם כאן ערוץ 11 נדחק למקום האחרון, עם 4.8% רייטינג למהדורה.