הצצה חיים לוינסון נגד פאולה וליאון: "לא נעים לצפייה"

במהלך ארוחה משותפת בתכנית "המטבח המנצח" של קשת 12, העיתונאי חיים לוינסון תקף את תכניתם המשותפת של פאולה וליאון רוזנברג: "ליאון מנסה להשחיל מילה, הטרקטור מגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 16:12 יט באלול התשפג

חיים לוינסון נגד פאולה וליאון: "לא נעים לצפייה"
חיים לוינסון וקובי אריאלי, המטבח המנצח, צילום: קשת 12

העונה החדשה של "המטבח המנצח" בקשת 12 רק יצאה לדרך, וכבר מצליחה לעורר הרבה שיח. אתמול (ב') מעיין אדם בחרה להניק את בתה במהלך הארוחה המשותפת, וגררה ביקורות מצד משתתפי התכנית וגם מחוצה לה. הערב ישודר פרק נוסף בתכנית, במהלכו התנהל ויכוח בין העיתונאי חיים לוינסון לבין פאולה וליאון, צמד מגישי תכנית הבוקר בקשת 12.

חיים לוינסון: "ליאון מנסה להשחיל מילה, הטרקטור מגיע"

"התכנית שאני הכי הרבה צופה בטלוויזיה היא פאולה וליאון", הודה לוינסון, אך הסתייג מהמחמאה מהר מאוד, "יש דברים שלי נראים מאוד מוזרים. יש שם סגנון בין מנחים שלא עובר בטלוויזיה, בעיניי. יש משהו מאוד שתלטני, מאוד דורסני, לא נעים לצפייה". רוזנברג ניסתה להשיב, והעיתונאי המשיך, "ליאון מנסה להשחיל מילה, הטרקטור מגיע".

רוזנברג העמידה בפניו שאלה: "האם ראית דינמיקה שבה הגבר הוא זה שמוביל את הדיון וגם חשבת שהוא אגרסיבי מדי?", ולוינסון השיב שאין מספיק גברים בטלוויזיה. "לא, אתה פשוט מקבל אגרסיביות של גבר כהובלה, וכשאישה עושה את זה זאת אגרסיביות", היא הסבירה לו. "אני מסתכל על הזוגיות שלכם פה", סיכם העיתונאי, "כמות הפעמים שהיא מעירה לך לעומת כמות הפעמים שאתה מעיר לה, אין לזה אח ורע. יכול להיות מקרה שפשוט את אגרסיבית מדי".