"על הפסיפס הזה בנויה התוכנית": כך הגיבו בכאן 11 לאמירה הבוטה

תאגיד השידור הציבורי יצא בהבהרה בעקבות דבריה של אחת ממשתתפות התכנית "בואו לאכול איתי": "אני חושבת שלסבית זה מגעיל" | "כל היושבים סביב השולחן (בהם גם משתתף חרדי) יצאו נגד האמירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 11:45 כז באב התשפג

"על הפסיפס הזה בנויה התוכנית": כך הגיבו בכאן 11 לאמירה הבוטה
בואו לאכול איתי, צילום: כאן 11, צילום מסך מתוך "בואו לאכול איתי"

תכנית הטלוויזיה "בואו לאכול איתי" של כאן 11, היא תכנית ריאליטי, במהלכה קבוצה של זרים מתכנסת לארוחות משותפות. וכמו בכל תכנית ראליטי שמכבדת את עצמה - הליהוקים המגוונים של אנשים שונים ומשונים מייצרת לא פעם עימותים וויכוחים. אולם בפרק ששודר אמש נראה שהשיח חרג מגבולות הראוי, ובכאן 11 הרגישו צורך להוציא הבוקר (ב') הבהרה.

במהלך הפרק שיתפה אחת מהמשתתפות את דעותיה בנוגע לקהילת הלהט"ב, ואמרה כי "אני חושבת שלסבית זה מגעיל". לאחר ששאר המשתתפים תקפו אותה על דבריה, המשיכה ואמרה: "מגעיל אותי. אני לא חוזרת בי".

הקטע מתוך התוכנית וההבהרה של התאגיד

בהבהרה שפורסם מטעם התאגיד נכתב: "התוכנית 'בואו לאכול איתי' מורכבת משורה ארוכה של משתתפים, בעלי זהויות, מאפיינים ועמדות שונות - על הפסיפס הזה בדיוק בנויה התוכנית", עוד הובהר כי, "האמירה הבוטה של יעל נגד קהילת הלהט"ב, שאנחנו דוחים בכל פה, לא נותרה ללא מענה ולא עמדה ללא קונטקסט - כל היושבים סביב השולחן (בהם גם משתתף חרדי) יצאו נגד האמירה, וכך גם מגיש התוכנית - שי אביבי".