קרבות הרייטינג התכנית של גיא לרר חזרה - אילה חסון הצליחה לעקוף

"הצינור" של גיא לרר עברה לרצועת שבע, אבל התחילה בצורה מעט צולעת, כשאיילה חסון בכאן 11, וערוץ 12 הובילו. בפריים טיים: ערוץ 14 מגרד את התחתית, 12 שומר על המקום הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 10:26 יז באייר התשפג

התכנית של גיא לרר חזרה - אילה חסון הצליחה לעקוף
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ערוצי הטלוויזיה ממשיכים להילחם מידי ערב על תשומת ליבם של הצופים, ועל פי נתוני הרייטינג שפרסמה חברת Scopt, אתמול בערב (א'), נראה שהקרב על הפריים טיים בין כאן לערוץ 14, ממשיך להיות צמוד. הרצועה של השעה שבע היא הסיפור המעניין, כשבחור חדש הגיע לשכונה - גיא לרר ותכניתו "הצינור". 

התכנית של אילה חסון עקפה את "הצינור"

רצועת שבע משמעותית ביותר עבור ערוצי החדשות, אבל פעמים רבות ניכר בה חוסר יציבות ותחלופה של תכניות ומגישים. השינוי האחרון שעברה, הוא הצטרפות "הצינור" של גיא לרר לרצועה. אולם ההחלטה לא עשתה טוב לאחוזי הרייטינג של ערוץ 13, כשלרר התברג במקום השלישי עם 4.2 אחוזי רייטינג בלבד, אחוזים נמוכים יותר משל איילה חסון שקיבלה 4.5 אחוז. "תכנית חיסכון" של 12 כרגיל עומדת בראש, עם 10 אחוז רייטינג, פי שתיים מהמתחרות. לעומתם, ערוץ 14 מגרד את תחתית הטבלה, עם 1.4 אחוזים בלבד.

אילה חסון

אילה חסון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ערוץ 14 מגרד את התחתית, 12 שומר על המקום הראשון

בפריים טיים, ערוץ 12 שומר על המקום הראשון ועל פער ניכר מהמתחרות עם התכנית "הקינוח המושלם" ו 13.4 אחוזי צפייה. ערוץ 13, גרף כמעט 8 אחוזי רייטינג עם "אהבה חדשה". "המרדף" של כאן 11 עקף את ערוץ 14, שנמצא בירידה בימים האחרונים כש"הפטריוטים" הגיעו ל5.2 אחוזי רייטינג בלבד.