הצצה ישראל ערוכה לאסון הבא? גורי אלפי ולוסי איוב בוחנים אותנו

מה הייתם עושים בזמן צונאמי? ישראל ערוכה לאירוע מתקפת טרור סייבר? גורי אלפי ולוסי איוב יוצאים לבחון בסדרה חדשה האם אנחנו ערוכים לאסונות שעשויים לבוא, ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על עצמנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 17:25 יח בתמוז התשפב

ישראל ערוכה לאסון הבא? גורי אלפי ולוסי איוב בוחנים אותנו
בלי פאניקה, צילום: כאן 11

בתחילת 2020 פרצה מגפת הקורונה שהפתיעה את האנושות והעולם כולו. אחרי שהקורונה השביתה כל אלמנט בחיים של כולנו, גורי אלפי ולוסי איוב כבר יודעים שהאסון הבא בדרך, והם יעשו הכל כדי שהפעם נתכונן כמו שצריך.

(הפרק הראשון בסדרה שנחשף בפברואר)

בכל פרק בסדרה דוקו-דרמטית קומית החדשה של תאגיד השידור הציבורי, גורי ולוסי ימצאו את עצמם, בעזרת אפקטים קולנועיים מיוחדים, ברגע שבו קורה האסון. לאורך הפרק הם יתמודדו עם ההשלכות שלו, בדרכם המיוחדת והקומית. הפרקים משלבים קטעי דרמה מתוסרטים, ראיונות עם מומחים, בעלי תפקידים, אקדמאים, ניצולים ישראלים שכבר חוו וניצלו מהאסון במדינות אחרות וגם התנסויות מעשיות של גורי ולוסי בשטח.

הסדרה מלמדת כיצד עלינו כמדינה וכפרטים, להתכונן ולהתמודד עם האסונות הבאים - רעידת אדמה חזקה, מתקפת טרור סייבר, צונאמי אימתני, מזג אוויר קיצוני (שריפות ענק, מחסור במשאבים ועוד), אירוע דליפת חומרים מסוכנים וצפיפות האוכלוסין הבלתי נמנעת. הסדרה תשודר החל מהראשון באוגוסט, בכל יום שני, בשעה 21:15 בכאן 11 ובדיגיטל. 6 פרקים, משך כל פרק כ-50 דקות.