צפו מגישת חדשות 12 התבלבלה בשידור חי וזכתה לתגובות מפתיעות

נטעלי שם טוב עמדה מול המצלמה באולפן ודיווחה על אוניות איראניות שמתבססות בים האדום, אולם משהו בין המילים התבלבל לה. בהומור היא שיתפה את הקטע בטוויטר וקיבלה עידוד מהקהל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 22:52 ז בתמוז התשפב

מגישת חדשות 12 התבלבלה בשידור חי וזכתה לתגובות מפתיעות
אולפן החדשות בנווה אילן, צילום: Isaac Harari/Flash90

עבודה מול מצלמה דורשת יכולת ריכוז, אלתור, ואומץ, ולעיתים אף את שלושתם ביחד. מגישת חדשות 12, נטעלי שם טוב, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה, בהומור ובחן, את אחד משידוריה האחרונים מול המצלמה שלמרבה הצער פחות עבד, "בלי פרומפטר ובלי שעות שינה אל תנסו את זה בבית", היא כתבה. 

בעודה עומדת באולפן, תיארה המגישה את חשיפתו של שר הביטחון בני גנץ, אודות תמונות לווין המציגות ספינות איראניות בים האדום. "תמונות של מלחמות", התחילה שם טוב, אולם התבלבלה מעט ואמרה "ספינות אוניה". היא מיד תיקנה את עצמה והמשיכה, "אוניות מלחמה, הנה זה בא, אוניות מלחמה בלב ים סוף, אוניות איראניות שמאיימות על נתיבי הסחר הימי העולמי". 

עמיתיה לערוץ וגם לתחום הגיבו בחמימות וכתבו: את אלופה. העיתונאי בן כספית הגיב על הציוץ וכתב: "את נהדרת. ככה צריך". הכתב אילן לוקאץ' סיפר כי "לפני 30 שנה גיא זוהר עשה מזה אידיאולוגיה וטען שלפסוסים ובעיקר הדרך החיננית שלו לצאת מהם מוציאים אותו אנושי. לפנינו הדגמה טובה של הרעיון". אלמוג בוקר מערוץ 13 הגיב בחמימות: "אלופה תמיד", והעיתונאי יואב לימור הוסיף: "מהממת".