מהחדשות לעולם הילדים: הג'וב החדש של דוריה למפל

לאחרונה נודע כי המגישה של מהדורת החדשות תסיים בקרוב את תפקידה, עכשיו מתברר כי היא צפויה להנחות פורמט דוקו חדש לילדים בגרסה ישראלית: "בקרוב תכירו את הטל מוסרי שבי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 14/07/21 18:09 ה באב התשפא

מהחדשות לעולם הילדים: הג'וב החדש של דוריה למפל
צילום: באדיבות תאגיד השידור הישראלי

חודש עבר מאז נודע לנו כי דוריה למפל, מגישת חדשות הערב הקבועה של תאגיד השידור, צפויה לסיים את עבודתה בסוף חודש אוגוסט. היום (ד') מתברר כי עדיין נוכל לצפות בלמפל על המסך הקטן. 

דוריה מיועדת להגיש את פורמט הדוקו הבריטי פלאנט צ׳יילד, אשר מאתגר ילדים להתמודד לבדם במשימות מורכבות יחסית, כמו למשל הגעה ללונדון איי בכוחות עצמם. המגישה הוותיקה שיתפה את הפוסט בטוויטר עם הבשורה וכתבה בהומור, "בקרוב תכירו את הטל מוסרי שבי". התכנית תקבל גרסה ישראלית בפורמט דומה שמותאם לקהל הישראלי.

למפל, בת 38, התחילה להגיש את מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד כאו 11 בפברואר 2019, והיא תסיים את עבודתה בסוף חודש אוגוסט השנה, כך צייץ בטוויטר העיתונאי רן בוקר. טרם נמסר על מחליפ/ה. 

"זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי." מסרה למפל לגלובס, "אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: עמיתים לעבודה וחברים של ממש-מסורים, חרוצים ומיוחדים- אני שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך."