בינג' רומנטי 5 סדרות רומנטיות ליום אהבה מושלם

ט'' ו באב הוא יום לאהבה ורומנטיקה, יש כאלה שאוהבים לבלות עד אור הבוקר, ויש את אלה שמבינים עניין, ומעבירים את הערב בבינג' רומנטי עם בקבוק יין. אספנו עבורכם 5 סדרות רומנטיות ליום האהבה. תבלו

חדשות כיפה מעוז צור, חדשות כיפה 22/07/21 18:29 יג באב התשפא

5 סדרות רומנטיות ליום אהבה מושלם
הסדרה חברים , צילום: יח"צ

המשרד:

המשרד היא פשוט סדרה מצחיקה – אולי הסדרה המצחיקה ביותר שנכתבה אי פעם – אבל על זה עוד אפשר להתווכח. ההומור השנון יטיס את המחשבות שלכם מהשגרה השוחקת - ומה אתם צריכים יותר מאשר את זה -לשבת אחרי יום עבודה ארוך ופשוט לצחוק בלי הפסקה - תתכוננו לכאבים לא מתוכננים בלסת.

הסדרה מציגה סיטואציות יום יומיות מחייהם של עובדים במשרד בפנסילבניה, ומתמקדת בעיקר ביחסים שבין העובדים לבין עצמם ובין העובדים לבין הבוס יוצא הדופן שלהם, כשברקע ישנה מערכת יחסים הנרקמת בין ג'ים לפאם, שניים מהדמויות המרכזיות בסדרה. אחד האלמנטים המעניינים בסדרה הוא הצילום בטכניקת מצלמה יחידה, ללא קהל חי או צחוק מוקלט, על מנת לדמות לה גוון דוקומנטרי. הסדרה זכתה לשבחים רבים מהקהל וממבקרי הטלוויזיה.

מד מן:

מד מן מספרת את סיפורו של דון דרייפר, איש פרסום עם עבר בעייתי משהו. דרייפר פועל בעולם הפרסום האמריקאי של שנות ה-50, והסדרה מעניקה הצצה להווי התקופתי של אז, דרך סצנות העישון, סגנון הלבוש והבל האלכוהול שמלווה את העלילה כולה.

הסדרה מלאה במונולוגים כנים ועמוקים, רגשות נפתחים ונחשפים, ואתם יכולים רק להתמוגג וליהנות מכל פרק, ומדמויות מרתקות כמו פגי, ג'ואן ורוג'ר שכובשות את המסך ברומנטיקה מעודנת. פנו לכם זמן ותתפנקו על אחת הסדרות הטובות של תחילת המילניום.

חברים:

הסיטקום המפורסם בתולדות הטלוויזיה, חייב להיכלל ברשימה הזו. גם בפעם באלף, גם אם מכירים בעל פה את כל הסצנות - היא אף פעם לא נמאסת. רייצ'ל, רוס, מוניקה, צ'אנלדר, גו'אי ופיבי – הם מגיחים מכל פינה, אפשר להיתקל בהם כשאתם יושבים באיזה בית קפה בתאילנד או יוון, או פשוט לפתוח את הטלוויזיה בבית ולתת לראש לעוף לכיוונים נוסטלגיים.

בכל מקרה, אם אתם מרגישים שאתם צריכים איזה טוויסט ליום סגרירי ויבש, תראו ''חברים''. איכשהו זה תמיד עובד.

עקרות בית נואשות:

האמריקאית זוכת גלובוס הזהב, האמי, ואהבת הקהל, מתמקדת בחייהן של חמש עקרות בית, אשר מקבלים טלטלה כאשר אחת מהן מתאבדת. הסדרה עוסקת בעיקר ביחסים של ארבע הנשים שנותרו בינן לבין עצמם וזכתה לביקורות מדהימות והשוואות לסדרת קאלט אחרת (''סקס והעיר הגדולה'').

למה כיף לשבת ולראות את הסדרה הזו עם בן או בת הזוג? בגלל המתח הגדול, המסתורין, וגם הסצנות הרומנטיות שמגיחות מפעם לפעם.

פלורנטין:

אי אפשר בלי נציגות ישראלית מכובדת ברשימה העוד יותר מכובדת הזו. פלורנטין הייתה הסדרה שכולם אהבו בסוף השנות ה90', סדרה שהביאה חבורת צעירים תל אביבים מבולבלים מגדרית, מקצועית וקיומית אל לב המיינסטרים. בלי להפריז בחשיבותה התרבותית וההיסטורית, פלורנטין היא אבן דרך בטלוויזיה הישראלית, יצירת מופת שעד אליה ראינו בעיקר בסדרות אמריקאיות. היא סדרה עמוסת קלישאות, ורמת המשחק בה לא מהגבוהות שראינו, בלשון המעטה, אבל היא סדרה שיודעת לקלף ביסודיות את הרומנטיקה הישראלית, בצורה הקלילה ביותר, והתוצאה לא פחות ממרתקת.