5 דקות ופתרתם את הבעיה: הטריקים שירחיקו לכם את הנמלים מהבית

יש לכם שיירת נמלים בבית שאתם לא מצליחים להעיף? מסתבר שיש מוצר אחד בבית שיכול לעשות לכם את העבודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 14:15 יג בטבת התשפד | עודכן בתאריך 25/12/23 14:21

5 דקות ופתרתם את הבעיה: הטריקים שירחיקו לכם את הנמלים מהבית
נמלים בבית, צילום: Natasa Ivancev,Shutterstock

לא משנה באיזה קומה אתם גרים, רובנו מכירים את המטרד של שיירת נמלים שמטיילת לה בבית במקרה הטוב, ועל השיש במטבח במקרה הפחות טוב. הנמלים איכשהו מצליחות להגיע לכל מקום שיש בו אוכל או פירורי אוכל ויש סיכוי גבוה שהן חיות בסביבה שלכם בלי שתדעו ויוצאות החוצה ברגע שהן מגלות הזנחה קלה בניקוי הבית.

אז נכון שהשיטה הכי טובה היא כמובן לדאוג לנקיון הבית בצורה שוטפת. אבל לעיתים, הן מנצחות ומגיעות לאזורים סודיים בבית. רגע לפני שאתם נכנסים לחרדות או קוראים למומחי הדברה מקצועיים, הנה כמה טיפים להרחיק את הנמלים מהבית שלכם:

1. נקיון ויובש - אז בית נקי הוא בסיסי כדי להרחיק נמלים. דאגו לנקות משטחים ואזורים בהם יש אוכל ושמרו על סביבה יבשה. נמלים אוהבות אזורים לחים.

אולי קינמון יעזור

אולי קינמון יעזור צילום: RHJPhtotos,Shutterstock

2. קינמון - הידעתם שנמלים לא אוהבות קינמון? פזרו קינמון באזורים בהם ראיתם את הנמלים וראו איך הן מתרחקות. אפשר לשים גם שקית עם קינמון ליד הקנים של הנמלים

3. וזלין - לרוב אנחנו משתמשים בו לטיפול בכוויות או הרגעת עור יבש - אבל מסתבר שבאופן מפתיע הוא גם עוצר נמלים מלהיכנס לבית. הנמלים משאירות אחריהן ריח ששאר הנמלים יוכלו לעקוב אחריהן, הוזלין מכהה את הריח ועוצר את השיירה

4. פלפל שחור - לרוב הוא משמש אתכם בבישול, אבל מסתבר שגם אותו הנמלים לא אוהבות. פזרו בנדיבות בפתח ממנו הנמלים יוצאות ותראו ישועות.

יש לכם עוד טיפים? ספרו לנו.