טיפולי שיניים בחו"ל - הנהירה לטורקיה כיעד האטרקטיבי ביותר

מדוע יותר ויותר ישראלים מעדיפים לעבור טיפולי שיניים בחול? אילו טיפולי שיניים מתקדמים מחכים לכם בטורקיה? מהם היתרונות של בית החולים ארדם בטורקיה שמיוצג דרך אתר דוקטור חן בארץ? כמה משתלם לעבור טיפולי שיניים בטורקיה?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/12/19 13:02 כז בכסלו התשפ

טיפולי שיניים בחו"ל - הנהירה לטורקיה כיעד האטרקטיבי ביותר
צילום:

כבר שנים רבות שטורקיה נחשבת למדינה מספר אחת בעולם לתיירות מרפא בתחום טיפולי השיניים. כ-150,000 מטופלים מגיעים אליה מידי שנה וזאת הודות ליתרונות הרבים של טיפולי שיניים בטורקיה וביניהם: המקצוענות והמומחיות של בית החולים ארדם באיסטנבול, השירות המפנק (הכולל הסעות צמודות, מדריך ישראלי דרך הוואטס אפ לכל תיאום ושהות בבית מלון חמישה כוכבים) ומחיר חסר תקדים שלא תמצאו באף מרפאת שיניים בארץ.

טיפולי שיניים בחול, כל היתרונות בבית חולים אחד בטורקיה
עשרות אלפי ישראלים גילו בשנים האחרונות את היתרונות הרבים הגלומים דרך טיפולי שיניים בחו"ל ובראשם, חסכון של עשרות אלפי שקלים בטיפולי שיניים מתקדמים ומקצועיים על ידי המומחים המובילים בעולם בתחום השתלות שיניים, שיקום הפה וציפויי חרסינה לשיניים. במרחק שעתיים טיסה בלבד מישראל, מחכה לכם בית החולים ארדם בטורקיה ובו קומה שלמה של רופאים ומחלקות המתמחות בטיפולי שיניים וכוללות את הציוד הרפואי המתקדם בעולם, צוות רופאים בעלי ניסיון של אלפי מטופלים ומחיר אטרקטיבי המגיע לעיתים עד לחצי המחיר מאותו טיפול שיניים בארץ ואפילו פחות מכך. השתלות שיניים בחול בחצי מחיר
עקירה, מחלת חניכיים או טיפול שורש שנכשל, הם בין הסיבות הנפוצות לאיבוד שיניים. כיום, מהווים שתלים דנטליים את הפתרון הטוב ביותר לשיניים חסרות. השתל הדנטלי נחשב לחזק ועמיד יותר מגשרים או שיניים תותבות. השורש עשוי הטיטניום, מחליף את השן החסרה בצורה אידיאלית.
השתלת שיניים בחו"ל על ידי רופא מומחה, משפרת את איכות החיים (העלולה להיפגע בעקבות שיניים חסרות ולהוביל לשינוי במראה הפנים, יכולת הדיבור והלעיסה ועל בריאות השיניים הנוספות בפה) ואת תחושת הביטחון העצמי. אלפי ישראלים כבר גילו את היתרונות הרבים של השתלות שיניים בחו"ל בבית החולים ארדם בטורקיה המבוצעות על ידי מומחי רפואת השיניים המובילים בתחום ונהנים מתוצאות מושלמות של חיוך מושלם בחצי מחיר מעלות השתלות שיניים בארץ.


ציפויי חרסינה לשיניים בחו"ל בשליש מחיר מהארץ
עם השנים, עלולות השיניים להיפגם, להישחק, לדהות, להיסדק ולהישבר. לעיתים, השיניים מקבלות כתמים לא אסתטיים שאינם יורדים בעקבות עישון או שתייה מוגברת של קפה. לעיתים, השיניים עקומות או בעלות רווח הפוגם אסתטית במראה השיניים ומפריע ליכולת לחייך בפה מלא. התאמת כתרים לשיניים, מחזירה להן את המראה הזוהר, הצעיר והמושלם. ציפויי חרסינה לשיניים בחו"ל הם תחליף אסתטי ויעיל המגן על שיניים חלשות ופגומות ומונע סדיקה או שבירה. כתרים המולבשים על גבי שתלים דנטליים, מעניקים להם מראה של שן טבעית לחלוטין. המומחים של בית החולים ארדם בטורקיה, מתמחים בכל סוגי טיפולי האסתטיקה הדנטלית לרבות ציפויי חרסינה לשיניים למינייט, זרקוניה או EMAX בעלות של שליש מחיר מעלותם בארץ. ( 250 דולר לשן בלבד) לכן, אין זה פלא כי יותר ויותר ישראלים, חוזרים מטורקיה עם חיוך מושלם לאחר שעברו טיפולי ציפויי חרסינה לשיניים.
בסרטון אלנה משתפת אותנו בחוויה האישית שלה מהשירות של ציפוי חרסינה לשיניים בטורקיה ומהתוצאות.


 

שיקום הפה בחו"ל בחסכון יצום של עשרות אלפי שקלים
טיפולים לשיקום הפה כוללים אלמנטים שונים בתחום אסתטיקת הפה ובריאותו. טיפול שיקום הפה בחו"ל נעשה על ידי רופאי שיניים מומחים בעלי ניסיון רב במגוון טיפולים הנדרשים לצורך השגת מראה אסתטי והשבתו של הפה לתפקוד מלא ולמראה אסתטי ויפה של חיוך מושלם. למומחים של בית החולים ארדם בטורקיה ניסיון רב של עשרות אלפי מטופלים (המגיעים לבית החולים מידי שנה לצורך טיפולי שיניים מתקדמים ושיקום הפה.) בטיפולי שיניים מתקדמים הכוללים השתלות שיניים, הלבנת שיניים, יישור שיניים, ניתוחי לסת, ציפויי שיניים ועוד. עשרות אלפי ישראלים מגיעים מידי שנה לבית החולים ארדם בטורקיה על מנת להשיב לעצמם את איכות החיים ואת היכולת לחייך בפה מלא. בבית החולים ארדם מעבדות שיניים מתקדמות, מכשור רפואי מתקדם בעולם, טכנאי שיניים מובילים ומעל לכל צוות רופאי שיניים מנוסה מהטובים בעולם המביא לתוצאות מושלמות במחירים חסרי תקדים.

טיפולי שיניים בחול: מקסימום תוצאות במינימום מחיר ובתנאי V.I.P
אמרתם טיפולי שיניים בחו"ל אמרתם בית החולים ארדם בטורקיה המיוצג דרך אתר דוקטור חן שמספק את כול השירותים של נציג ישראלי, הצעות מחיר וכל התאומים הרפואיים והסנכרון עם צוות הרופאים. אלפי ישראלים טסים מידי שנה לטורקיה ומצטרפים בכך אל עשרות אלפי מטופלים מכל רחבי העולם המגיעים לבית החולים ארדם כדי לחזור עם חיוך מושלם במחיר חסר תקדים. לאתר דוקטור חן, רשת המרכזים האסתטיים המובילה בארץ, נציגות בלעדית של בית החולים ארדם בטורקיה, עובדה המאפשרת לה להשיג את המחירים הטובים ביותר. נציגינו דואגים לכם לאורך כל ימי השהות בהם תיהנו מלינה במלון 5 כוכבים, יחס של V.I.P  הכולל הסעות צמודות משדה התעופה לבית החולים ולמלון וליווי צמוד של נציג קשרי לקוחות ישראלי המלווה אתכם בוואטס אפ ודואג לתיאום מול הצוות הרפואי ולפתרון כל בעיה. זה הזמן לטוס לטיפולי שיניים בטורקיה באווירת חופשה מפנקת במחיר שלא תמצאו באף מרפאת שיניים בארץ.