מה מלחיץ את עיריית גבעת שמואל?

קמפיין שיווקי חדש של העירייה שיימשך כשלושה שבועות בכלי התקשורת השונים ובשלטי חוצות ימתג מחדש את העיר ויגדיר אותה כ"פסגה של המרכז"

נתנאל לייפר, כיפה 06/01/16 14:24 כה בטבת התשעו

יממה בלבד אחרי אירוע המכירות של היישוב לשם ב"עורף האויב", אותו הגדירו המארגנים כהצלחה, ואחרי חודשים רבים של מודעות שקוראות לקונים לבוא ללשם ולא לגבעת שמואל- באה התגובה הרשמית של עיריית גבעת שמואל שהחליטה להגן על כבודה ולהלחם על התושבים.

העירייה הודיעה כי החל מהיום ולמשך כשלושה שבועות יחל קמפיין שיווקי לעיר גבעת שמואל שמטרתו להדגיש את החוזקות של העיר גבעת שמואל ולהעלות את קרנה בקרב כלל האוכלוסייה בארץ.

הקמפיין החדש יכלול פרסומות בשעות משתנות ובימים משתנים בערוץ 2 ופרסום באתר מאקו הכולל באנרים וסרטונים בהם מופיעים תושבי העיר עצמם וכן שלטי חוצות שיעלו בשלב מאוחר יותר באזורים נבחרים בגוש דן.

סיסמת הקמפיין המרכזית היא "גבעת שמואל הפסגה של המרכז" ועכשיו תוהים התושבים האם העובדה שהם בפסגה אמורה לפתור להם את בעיית הפקקים בכניסה וביציאה מהעיר.

כתבות נוספות

המשך באמצעות
שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון
יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר