היזמית החרדית חגגה והאושיות הגיעו עם לוקים צנועים - נדהמנו מאור שפיץ

ברכה שילת חגגה אירוע יום הולדת והאושיות שהגיעו לאירוע הפתיעו עם לוקים צנועים במיוחד - עפנו על השמלה של אור שפיץ ומתחשק לנו לאמץ את הלוק של כוכבת "האח הגדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 12:03 יט באייר התשפד

היזמית החרדית חגגה והאושיות הגיעו עם לוקים צנועים - נדהמנו מאור שפיץ
ברכה שילת חוגגת, צילום: אור גפן

היזמית ברכה שילת חגגה אתמול (א') אירוע יום הולדת שאליו הוזמנו מיטב האושיות. רוב המשתתפות הן חלק ממסע מנהיגות לאחדות שהובילה שילת ויצא כבר שנה שנייה ברציפות לניו יורק. לקראת הסוף הבנות קראו יחד פרק תהילים למען החזרת החטופים. בין המשתתפות שהגיעו לחגוג: שרון אדם, ⁠אור שפיץ, ⁠חן זנדר, ⁠שר פיטנס, ⁠יובל מעתוק, ⁠נטלי דדון, ⁠ענהאל שמואלי, ⁠ירדן אדרי, דורין אור, סיוון רהב מאיר, טניה לורן ו⁠יעל צין.

האורחות שהגיעו לאירוע הפתיעו עם לוקים צנועים במיוחד. מי שהצטיינה הייתה הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ, שהגיעה עם שמלת ארוכה וצנועה כולל גופייה שתכסה את המחשוף הקטן. גם הסנדל השטוח הוסיף ללוק וגרם לשפיץ להיראות כמו בת מדרשה אמיתית.

אור שפיץ

אור שפיץ צילום: אור גפן

גם כוכבות "האח הגדול" לדורותיו, ירדן אדרי מהעונה ששודרה לפני 4 שנים והמנצחת של העונה האחרונה יובל מעתוק הגיעו בלוקים צנועים מהרגיל. האחת בשמלה לבנה צמודה, השנייה בחצאית שחורה מנצנצת וחולצה באותו הצבע.

יובל מעתוק

יובל מעתוק צילום: אור גפן

ירדן אדרי

ירדן אדרי צילום: אור גפן

אל האירוע הגיעו גם נשות התקשורת החרדיות סיון רהב מאיר ויעל צין. בעוד רהב מאיר הסתפקה בשמלה שחורה קלאסית, צין הגדילה להתאים בין הז'קט הירוק לנעליים.

סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר צילום: אור גפן

יעל צין

יעל צין צילום: אור גפן

יום ההולדת של ברכה שילת

יום ההולדת של ברכה שילת צילום: אור גפן