עובר מסך מגי טביבי ויונית לוי הגישו בכחול - אחת עשתה את זה טוב יותר

יונית לוי ומגי טביבי הן המגישות של מהדורות החדשות המובילות בישראל. שתיהן בחרו ללבוש כחול למהדורה ועשו זאת בצורה מצוינת - אחת מהן עשתה את זה טוב יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 11:55 כב בחשון התשפד

מגי טביבי ויונית לוי הגישו בכחול - אחת עשתה את זה טוב יותר
יונית לוי ומגי טביבי, צילום: ערוץ 12/ערוץ 14

יונית לוי ומגי טביבי מופיעות על מסכי הטלוויזיה שלנו כמעט מדי ערב, וכעת - בזמן מלחמה - צופים בהן יותר מתמיד. בסיומו של כל יום מתכנסים מאות אלפי ישראלים מול מהדורות החדשות, ועיני כל נשואות למגישה הוותיקה מערוץ 12 וגם לזו הצעירה מערוץ 14, המובילות את שתי המהדורות הנצפות ביותר בישראל. שתיהן מודעות לכך, ושתיהן בוחרות להתלבש בהתאם.

אופנת המגישות במלחמה: יונית לוי ומגי טביבי בכחול

אתמול (א') בחרו השתיים, כנראה מבלי לתאם, לככב על המסך בצבע כחול כהה. בתקופת מלחמה הגדושה בחדשות קשות וסיפורים כואבים, הגיוני ששתי המגישות הבולטות בחרו בצבע כהה, לא שמח מדי ולא בולט מדי. שתיהן צלחו את הצבע בצורה טובה, כל אחת בהתאם לסגנון הלבוש הקבוע שלה, אך אחת עשתה את זה טוב יותר: מגי טביבי.

הבחירה החוזרת של טביבי בחליפות מחויטות צבעוניות, ממש מדי ערב, היא לא פחות ממצוינת. טביבי יודעת היטב מה מחמיא לה ומה מעניק לה רשמיות ואלגנטיות ולא מנסה לברוח למקומות אחרים. החולצה של לוי, לעומת זאת, יכולה הייתה להיות מוצלחת הרבה יותר לולי המלמלה לצד הכפתורים, שגורמת לה לאבד מהאלגנטיות שיוצרים השרוולים הנפוחים. כשלמעלה מחצי מיליון צופים בה, יונית לוי הייתה מסוגלת לקצת יותר.

יונית לוי

הלוק של יונית לוי צילום: צילום מסך

הלוק של מגי טביבי

הלוק של מגי טביבי צילום: צילום מסך