פורים תשפ''ג לעצלנים, לרומנטיים ולדוסים: 7 רעיונות לתחפושות זוגיות

למה להתחפש לבד כשאפשר להתחפש ביחד? אספנו בשבילכם שבעה רעיונות לתחפושות מקוריות שתוכלו להתחפש עם בת הזוג ואפילו עם החבר הטוב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/02/23 12:15 ה באדר התשפג

לעצלנים, לרומנטיים ולדוסים: 7 רעיונות לתחפושות זוגיות
צילום: canva

פורים מתקרב בצעדי ענק, והגיע הזמן לתכנן את התחפושת השנתית. אם אתם אנשים שפחות אוהבים להתחפש לבד ומעדיפים להתחפש עם החברה הטובה או עם בן הזוג, הכנו בשבילכם רשימה של התחפושות הכי מתוקות שתוכלו להתחפש ביחד. 

לרלוונטים: ביבי ושרה

תחפושת ביבי ושרה מיועדת לאלה שאוהבים להיות בעניינים. למרות שאם נודה על האמת, היא רלוונטית כבר הרבה מאוד שנים ונראה שהיא לא הולכת להיעלם. לצורך התחפושת הגבר יצטרך פאת שיער כסוף, חולצה לבנה, חליפה שחורה ועניבה. האישה תלבש פאה בלונדינית קצרה, שמלה בכל צבע שהוא, ושני בני הזוג יסתובבו עם דגלי ישראל וינופפו בממלכתיות.

צילום: Yossi Zamir/Flash 90

ליצירתיים: זוג גרביים

תחפושת הגרביים דורשת קצת הכנה, ולכן מיועדת ליצירתיים יותר. כל מה שצריך הוא שתי שמלות מקסי באותו הצבע. עליכם לתפור את תחתית השמלה, כך שתהיה סגורה לגמרי מלמטה. את השרוולים תכניסו פנימה לתוך השמלה, כך שתהיו כלואים בתוך השמלה ותיראו ממש כמו זוג גרביים.

צילום: canva

לעצלנים: יין ויאנג

אם נזכרתם שאין לכם תחפושת ברגע האחרון, תמיד תוכלו להתחפש ליין ויאנג. אחד מכם ילבש שחורים מכף רגל ועד ראש, השני לבן, ואם אתם ממש רוצים להשקיע אתם יכולים להוסיף על הבגד עיגול בצבע הנגדי, כדי שתהיו יין ויאנג עד הסוף.

צילום: canva

לרעבים: מלח ופלפל

אם הקשר שלכם מבוסס על אכילה משותפת, כמו כמעט כל זוג, תוכלו לבחור בתחפושת פשוטה של מלח ופלפל. על אחד מבני הזוג ללבוש לבן, ועל השני שחור או חום. עליכם להדפיס שתי אותיות גדולות: S ו-P, ולהצמיד לבגדים בהתאמה. להשלמת התחפושת חיבשו כובעים בצבעי כסף, וחוררו אותם לאורכם ולרוחבם.

צילום: canva

לרומנטיים: זוג יונים

אם אתם זוג דביק שרוצה לנצל את פורים כדי להעצים את האהבה שלו, תחפושת זוג היונים מתבקשת עבורכם. אתם יכולים לבחור בבגדים לבנים או צבעוניים (בצבעי היונים כמובן), לעטות כנפיים שקניתם בחנויות האביזרים, ולהצמיד לאפכם מקור. זה הכל, אתם זוג יונים.

צילום: canva

לדוסים: מלווה מלכה

קחו בחשבון שאם אתם מסתובבים בחברה חילונית, אף אחד לא יבין את התחפושת שלכם. אבל אם כולם מסביבכם דוסים, ניצחתם. עבור המלווה יש לדאוג לז'קט שחור, משקפי שמש, חגורה עבה ואקדח צעצוע. המלכה, שתסתובב לצידו, תצטרך ללבוש שמלה חגיגית ומלכותית, וכמובן כתר לראשה. ברכותיי, אתם מלווה ומלכה.

צילום: canva

להריונית: בואנו וביצת קינדר

הבטן ההריונית הופכת להיות ביצת הפתעה. על נייר סול או בריסטול גמיש בצורת עיגול נצבע, בצבעי אדום ולבן, את סמל האריזה של הממתק, ובאמצעות רצועות דקות שנהדק לעיגול אפשר לקשור את הכל מסביב לבטן. כדי להפוך את הגבר לבואנו עליו ללבוש בגדים חומים, ולחלק את גופו לארבעה חלקים באמצעות פסי בריסטולים. אפשר להוסיף עטיפות של הממתק כקשת לשיער או על הבגד עצמו.

צילום: shutterstock