"דירה בהנחה" אלפי דירות חדשות יימכרו בהנחה - אלה היישובים שנכנסו לרשימה

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה נוספת של פרוייקט "דירה בהנחה" במסגרתו יוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים שונים. תינתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים, תתאפשר הרשמה ל-3 יישובים במקביל | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 15:03 יט באייר התשפד

אלפי דירות חדשות יימכרו בהנחה - אלה היישובים שנכנסו לרשימה
פרוייקט נדל"ן, ארכיון, צילום: Shahar Yaari,FLASH90

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הודיעו הבוקר (ב') על פתיחת ההרשמה להגרלת דירה בהנחה, שתימשך עד יום שני ה-8.7. אישור זכאות להרשמה ניתן להנפיק עד ליום שני 17.6. במסגרת ההגרלה הנוכחית יוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ בהם גם חמישה יישובים חדשים.

עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים

הזכאים להרשמה הם חסרי דירה בעלי אישור זכאות בתוקף ולראשונה, בהגרלה הקרובה תכנס לתוקף החלטת מועצת מקרקעי ישראל שתיתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו, אך אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.

עוד תכנית של משרד השיכון יוצאת לדרך

הגרלה נוספת ל"דירה בהנחה", צילום: Yossi Zeliger/Flash90

איך נרשמים להגרלות?

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית. במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור. עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות דירה בהנחה - 240 שקלים. הליך ההנפקה הינו עד 10 ימים (למעט מקרים חריגים), האישור תקף לשנה, ויש להאריכו בטרם פקיעת תוקפו.

רשימת היישובים בהם תיערך ההגרלה:

  • מגדל העמק,
    בני עייש,
    אלעד,
    ראשון לציון,
    דימונה,
    קריית גת
    באר שבע
    בית שאן
    טירת הכרמל
    ירושלים
    קרית ביאליק
    רחובות
    רכסים
    תל אביב - יפו

יישובים שישתתפו לראשונה בהגרלה:

  • אכסאל,
    אפרתה,
    בת ים,
    דיר אל-אסד
    צור הדסה.