מהביטחון להייטק: האקזיט של ראש המוסד לשעבר ששווה מיליונים

לאחר 5 שנות פעילות בלבד, נמכרת XM Cyber, חברת הסייבר של ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ושותפיו נעם ארז ובועז גורודיסקי תמורת 700 מיליון דולר. החברה תמשיך לעבוד מישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/21 12:10 יט בכסלו התשפב

מהביטחון להייטק: האקזיט של ראש המוסד לשעבר ששווה מיליונים
תמיד פרדו, צילום: David Vaaknin/POOL/FLASH90

תגידו מזל טוב לראש המוסד לשעבר ולשותפיו על אקזיט מרשים: חברת הסייבר שהקימו רק לפני כחמש שנים, המדמה מתקפות סייבר על ארגונים, ולאחר המתקפה הבטוחה מנפיקה דו"ח מפורט הכולל תובנות ומצביע על הפעולות הנדרשות לצורך חסימת מתקפות עתידיות מראש. לדברי החברה היא מחזיקה בעשרות פטנטים רשומים בארצות הברית ובאירופה.

התאגיד הגרמני Schwarz Group הוא הקונה המאושר, ונחשב לרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם. בשנים האחרונות התאגיד מרחיב את השקעותיו גם בתחומי הענן והדיגיטל, בין היתר הודיעה על רכישת רוב המניות ב-XM Cyber.

סייבר. אילוסטרציה

סייבר. אילוסטרציה צילום: shutterstock

החברה תמשיך לפעול עצמאית מהמטה של בהרצליה ותציע את מגוון המוצרים שלה תחת אותו המותג וההנהלה הנוכחיים. תמיר פרדו מסר: "חברת "XM Cyber" בנתה שילוב רב עוצמה של עומק מקצועי, מתודולוגיות, טכנולוגיות ותרבות של מצוינות - הדרושים להתמודדות עם המורכבות הגוברת של איומי הסייבר. בעידן הדאטה אנחנו צריכים סייבר חזק ונושם שיודע לעמוד באיומים הגדלים כל העת הן במהירות והן בתחכום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן