3 העדכונים החדשים של וואטסאפ שישדרגו את השימוש באפליקציה

האפליקציה הפופולרית צפויה לשחרר בקרוב עדכון חדש שיכלול פיצ'רים בתחום ההקלטות: עצירת הקלטה באמצע והמשך מאותה נקודה, שמיעת ההקלטה לפני השליחה ותמלול מיידי של כל ההודעות הקוליות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/21 17:00 ו בחשון התשפב

3 העדכונים החדשים של וואטסאפ שישדרגו את השימוש באפליקציה
וואטסאפ. עדכונים חדשים בדרך, צילום: shutterstock

וואטסאפ נחשבת לאחת האפליקציות הפופולריות בעולם אם לא המובילה שבהן, אך למרות זאת ישנן בעיות רבות בתפעול ובשימוש באפליקציית המסרים שמתסכלת את מיליארדי המשתמשים ברחבי העולם. לקראת העדכון החדש שצפוי לצאת בקרוב, נראה כי לפחות חלקן בדרך להיפתר ולהקל על כולנו. 

אתר WABetaInfo דיווח לאחרונה על מספר עדכונים חדשים שצפויים להיערך באפליקציה, כשהעיקרית בהן היא היכולת לעצור את ההודעה הקולית שאתם מקליטים מכל סיבה שהיא, ולהמשיך בדיוק מאותה נקודה מבלי להתחיל את ההקלטה מחדש. זאת בניגוד להיום, שההקלטה מופסקת לגמרי במקרה שנעצרה על ידי שיחה נכנסת לדוגמא.

בסרטון ההדגמה של האתר, אפשר לראות כי לאחר הפסקת הקלטת ההודעה, ישנו כפתור הקלטה נוסף וכאשר תלחצו עליו תוכלו לחדש את הקלטת ההודעה הקולית בדיוק מהמקום בו היא הופסקה.

בנוסף לעצירת ההקלטות, ישנם שני עדכונים נוספים שנוגעים לתחום ההודעות הקוליות. הראשון הוא היכולת של השולח לשמוע את ההודעה לפני שליחתה. העדכון השני הוא תמלול אוטומטי של ההודעות, דבר שאמור לחסוך זמן רב בהאזנה להודעות הקוליות מההתחלה עד הסוף. תרשו לנו להיות סקפטיים בנוגע לאיכות של הפיצ'ר הזה.

וואטסאפ צילום: shutterstock