מודים למרכזות בתנועת עזרא

עשרות מרכזות ומאות הורים הגיעו למרכז חיבה להודות לבנות השרות על המאמץ הגדול של הבנות במשך השנה, "המרכזות הן הלב הפועם של התנועה שלנו ולכן אנחנו אומרים תודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/19 10:56 ו באדר א'

מודים למרכזות בתנועת עזרא
ההורים בערב התנועה, צילום: יחצ עזרא

תנועת עזרא קיימו אמש (ראשון) אירוע במרכז חיבה לכבוד הורי המרכזות בתנועה. בערב השתתפו הורי בנות השירות הלאומי, הנהלת התנועה והמזכ"ל, שאול דה מלאך והיוצרת צביה מרגליות.

עשרות מרכזות ומאות הורים הגיעו למרכז חיבה להודות לבנות השרות על המאמץ הגדול של הבנות במשך השנה, באירוע חגיגי הופיעה היוצרת צביה מרגליות שחיברה קטע חדש לכבוד התנועה לשנת המאה. המשתתפים שיחקו במשחק הרשת "קהוט" שבו הכניסו סיפורים של המרכזות בתוך שנת השירות שלהם וכך הצליחו להפגיש את ההורים עם החוויות של המתנדבות.

ההורים בערב התנועה

ההורים בערב התנועהצילום: יחצ עזרא

מזכ"ל התנועה שאול דה מלאך ברך את הבנות: "המרכזות הן הלב הפועם של התנועה שלנו ולכן אנחנו אומרים תודה היום גם להורים שגידלו את הבנות והחדירו בהן את ערכים של נתינה, חינוך ומסירות. הבנות עושות בסניפים עבודת קודש סביב השעון ומגיע להם תודה גדולה. מה שאנחנו מנסים לעשות הערב, זה לספר ולשתף אתכם בעשייה ובהצלחה שלכם. כשבנות השירות מובילות את סניפי התנועה אני חושב שיש לזה בשורה לא רק לחניכים שלנו ולא רק למרכזות אלא בשורה שהיא רחבה הרבה מעבר לכך, יש כאן בשורה לאנושות כולה – אנחנו כעם וכמדינה יודעים לא רק לייצר את הצבא הכי חזק בעולם, אלא את החינוך הכי עמוק. 

עוד הוסיף ואמר: "אין עוד היום תפקיד מקביל בו ניתנת לנערה או נער בגילאים הללו כל כך הרבה סמכות ואחריות. אנו מבינים את הזכות והאחריות שבכך, ועמלים קשה מאוד ביצירת מסגרות תומכות ומלוות שיאפשרו למרכזות הסניפים להצליח במשימה המורכבת על הצד הטוב ביותר. באופן בו הן מובילות את התחום ישנה אמירה ערכית לכלל אגודות השירות - תנו לבנות השירות להצליח, הציבו להן אתגרים והם יראו לכולנו כי השמים הן הגבול!".

חן איזנבך, מקימת ומרכזת סניף גדרה אמרה: "ערב זה הוא ערב תודה למרכזות, אבל בעיקר להורים שלנו. כל העשיה שלנו מתחילה ונגמרת בהם. לאורך כל הדרך הם מלווים ותומכים בנו ובזכותם העשייה שלנו משמעותית כמו שהיא יכולה להיות. לאורך כל תקופת השירות אני מרבה להתייעץ עם  הורי, דרכם אני בונה את הערכים אותם אני רוצה להעביר לדור הבא".