עם הפנים ללוחמי המילואים - גוש עציון תומכת בעסקים של מילואימניקים

מועצת גוש עציון יחד עם אגף התיירות בגוש עציון החליטו כי אירועי חול המועד השנה יתמקדו בעסקים של מילואימניקים ברחבי גוש עציון. ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל: "השנה כשחוגגים בגוש עציון את חול המועד גם מחזקים את לוחמי המילואים וגם מחזקים את חבל הארץ היפה והחשוב הזה"

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תיירות גוש עציון 17/04/24 20:17 ט בניסן התשפד

עם הפנים ללוחמי המילואים - גוש עציון תומכת בעסקים של מילואימניקים
תיירות בגוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון

כמידי שנה, מועצת גוש עציון מקיימת פסטיבלים, טיולים למשפחות ומגוון אירועים בימי חול המועד. אזור גוש עציון מלא במעיינות, אטרקציות ומסלולי טיול המתאימים כל הגילאים.

השנה, תחת הכותרת "הכי אביבי הכי ישראלי" ובעקבות מלחמת חרבות ברזל החליטו במועצה יחד עם אגף התיירות לשים בקדמת הבמה את העסקים בגוש עציון השייכים ללוחמי המילואים שלא היו חודשים רבים בבית ולא יכלו להשקיע בעסק, אתרי התיירות והאטרקציות השייכות ללוחמי המילואים קיבלו עדיפות ודחיפה מצד המועצה.

סיור עששיות,

סיור עששיות, צילום: בית ספר שדה כפר עציון

כעת אחרי חודשים של חוסר יציבות מקווים בגוש עציון שיגיעו אלפי מטיילים בעונה היפה ביותר בגוש עציון, עם אוויר הרים, פעילויות של מורשת וכיף והכל בקרבת הגוש לירושלים ולמרכז הארץ.

באגף תיירות גוש עציון נערכים לקראת הגעת המטיילים ומעודדים את ציבור המטיילים להגיע לגוש עציון. את כל הפרטים ושעות הפעילות ניתן למצוא באתר האינטרנט של תיירות גוש עציון בכתובת: https://etziontour.org.il/%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%a1%d7%97/

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל: "גוש עציון יפה מתמיד בימים אלו. המעיינות נובעים, הפריחה בעיצומה ואתרי התיירות והמורשת מחכים לעם ישראל. אחרי תקופה מאתגרת לעמנו, חלק מאתרי התיירות יעניקו ביום שישי של חול המועד 80% הנחה לחיילים אשר שרתו במילואים בחודשים האחרונים. גוש עציון ימשיך לחבק את אנשי המילואים ככל אשר יוכל".

תיירות בגוש עציון,

תיירות בגוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון


רי-גוש טרקטורונים וג'יפים בגוש עציון

חברה המתמחה בטיולי שטח ואקסטרים באזור גוש עציון ומדבר יהודה. הטיולים משלבים קטע מוטורי מאתגר יחד עם הדרכה מרתקת והתחברות להיסטוריה, למורשת ולטבע הקסום והארץ ישראלי של גוש עציון. נתאים את הטיול המדויק עבורכם על גבי רכבי שטח חדישים מהמובילים בסוגם ובמגוון מסלולים. מסלולי הטיולים ברי- גוש עוברים בשבילים מרהיבים בנוף עוצר נשימה ובנקודות תצפית מהיפות והמיוחדות שבגוש.

בואו לחוויית שטח בלתי נשכחת, מוזמנים לרי-גוש…

מיקום: אלון שבות

שעות פעילות: בתיאום מראש

טלפון: 050-4651888

ליאור ג'יפים

טיולי ג’יפים בגוש עציון ובמדבר יהודה. החברה מתמחה בתחום התיירות האתגרית במגוון פעילויות:

טיולי ג’יפים במגוון מסלולים ובאורך משתנה (שעתיים ארבע שמונה שעות ואף מספר ימים).

בכל ג’יפ עד שמונה מקומות, מגוון המקומות בהם אפשר לטייל הוא גדול, החל ממעיינות גוש עציון, היסטוריה מורשת קרב, הרי ירושלים שפלת יהודה ומרחבי עמק האלה (דרך בורמה).

שעות פעילות: בתיאום מראש בלבד

טלפון: 054-8006920

החיות של שלמה

חוות חיות אקזוטיות. יותר מ-100 מינים שונים של בע"ח מכל העולם! הזדמנות לגעת בבע"ח מהנדירים בעולם. הדרכות בעברית/אנגלית, רכיבה על גמלים וחמורים (בתשלום נפרד), מופעי חיות מעלפים, פינת ליטוף, אוהל בדואי ופינות ישיבה, גלידות, חטיפים וקפה. אטרקציה חדשה: טיולי טרקטורונים סמוך לחווה בתשלום נפרד.

מיקום: חוות שדה בר, קרוב לנוקדים. וויז: החיות של שלמה

מחיר: 45 ש"ח לילד מעל גיל שנתיים, 35 ש"ח למבוגר

טלפון: 055-6660897 | 050-9599951

ליצירת קשר דרך הוואטסאפ לחץ כאן

שעות פעילות: חול המועד 10:00-18:00, ערבי חג ושישי: 10:00-15:00

יקב גוש עציון – מרכז מבקרים

יקבי גוש עציון מזמינים אתכם לסיור טעימות יין!

סיור רגיל: מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לטעימות של ארבע סוגי יינות, שני אדומים ושני לבנים. הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה. משך הסיור והטעימות כארבעים דקות 55 ש"ח לאדם.

סיור משודרג: מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לטעימות של ארבע סוגי יינות, שני אדומים ושני לבנים לצד פלטת גבינות עשירה. הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה. משך הסיור והטעימות כארבעים דקות 95 ש"ח לאדם.

סיור VIP: מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לסדנת טעימות של שמונה סוגי יינות, ארבע אדומים וארבע לבנים לצד פלטת גבינות עשירה ושתיה חמה. הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה. משך הסיור והטעימות כשעה 150 ש"ח לאדם.

מיקום: היקב נמצא בצומת גוש עציון.

להגעה באמצעות Waze- לחץ כאן

שעות פעילות: בתיאום מראש

טלפון: יש לתאם הגעה בטלפון 02-9309220 או דרך הווטסאפ.

חוות סוסים הרודיון

החווה ממוקמת ביישוב שדה בר, למרגלות הר ההרודיון במזרח גוש עציון ומשקיפה לנוף ים המלח.

החווה הוקמה על מנת לסייע ולטפל בנוער בסיכון ובילדים עם מוגבלות ועוסקת ברכיבה טיפולית רכיבה ספורטיבית וטיולי סוסים.

ניתן לבוא, בתיאום מראש, לשלל פעילויות המתקיימות בחווה.

מיקום: חוות שדה בר

שעות פעילות: בתיאום מראש בלבד

טלפון: 054-8004524

חוות ארץ האיילים

מתחם חוות ארץ האיילים נמצא בלב "יער עציון", מקום קסום ומרהיב ביופיו. בחווה מתחם אקסטרים ענק ומתקני ספורט אתגרי לכל המשפחה. כולל את האומגה הארוכה ביותר בארץ, קירות טיפוס, פארק חבלים, טרמפולינות בנג'י, מתקני מיני לונה פארק, קליעה למטרה, חי בר ענק ומרהיב, מוזאון רכבי אספנות ועוד. החווה מציעה מגוון שירותים למבקרים: פינות ישיבה מוצלות, פינות מנגל, חנות מזכרות, מתחם לינה לקבוצות ומשפחות ועוד.

תיירות בגוש עציון,

תיירות בגוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון


מיקום: חוות ארץ האיילים

איך מגיעים: מכיוון ירושלים על ציר 60, פונים ימינה בצומת הגוש. עוברים את הכיכר של אלון שבות ושמים לב לשילוט פנייה ימינה לחוות ארץ האיילים (לפני הכיכר של בת עין/כפר עציון).

שעות פעילות: חול המועד 9:30-17:30, ערבי חג ושישי 09:30-13:30

טלפון: 02-5709768


בשיתוף תיירות גוש עציון