צפו מטורף: בית מלון 5 כוכבים בחו"ל הופך לכשר

בעיר ורנה שבבולגריה יש ריזורט חדש עם ספא יוקרתי ו-11 בריכות שבפסח הקרוב יהפוך לכשר ויחד עם צוות של שפים וקונדיטורים יעניק לציבור הדתי לאומי חווית חג ייחודית | היזם מאחורי הפרויקט מספר איך זה יקרה

חדשות כיפה חדשות כיפה, בשיתוף Aquahouse Hotel 11/12/22 16:01 יז בכסלו התשפג

מטורף: בית מלון 5 כוכבים בחו"ל הופך לכשר
מלון כשר לפסח בבולגריה, צילום: ללא

המלון היוקרתי Aquahouse Hotel בבולגריה יהפוך לכשר בפסח הקרוב, רגע לפי שזה קורה, טסנו לשם עם אביחי מאיר הבעלים והמנכ"ל של חברת כושר יורופ שעומדת מאחורי הפרוייקט, "אנחנו נמצאים בריזורט בבולגריה, חדש ומהמם, מלון חמישה כוכבים שנפתח רק ביולי האחרון ואנחנו מכינים את המלון לפסח, בנינו תוכנית מיוחדת לציבור הדתי לאומי עם תוכן וכשרות מהודרת", סיפר אביחי. 

היזם הסרוג מספר איך הופכים מלון בחו"ל לכשר לפסח

איך נערכים לכשרות בפסח?

"בנינו צוות של 11 שפים וקונדיטורים מהארץ שיכינו תפריט מיוחד, בנוסף יגיעו כמה משגיחים שידאגו לכשרות מהודרת". 

מה אפשר למצוא מסביב למלון?

"במלון עצמו יש ספא מטורף עם 11 בריכות, לצד המלון יש חוף פרטי שיהיה כולו של אורחי המלון ובנוסף מועדונים לנוער וילדים. מחוץ למלון יש לנו בעיר וורנה הקרובה שלל אטרקציות, שופינג מיוחד וטיולים בטבע". 

המלון הכשר בבולגריה

המלון הכשר בבולגריה צילום: ללא

יש שמועה שיגיעו לפה כמה שמות מוכרים במיוחד?

"נכון, בנינו קאסט מדהים, צוות שילווה את החג מתחילתו ועד סופו, החל מהצד הרוחני ועד הצד התרבותי. הרב אמנון בזק ילווה אותנו לאורך כל החג ויהיה הרב של המלון, בנוסף יגיעו ג'קי לוי והקומיקאית נויה מנדל ולהקה שתלווה אותנו כל החג". 

שירה אליצור מספרת על על המלון הכשר והיוקרתי בחו״ל

יחד איתנו הגיעה שירה אליצור שמלווה את השיווק של המלון, "אנחנו פה בנסיעה של עיתונאים שבאו לטעום מהפלא שיהיה פה בפסח, הפלא הזה כולל 11 בריכות, ספא מושקע וחוף פרטי, שלא לדבר על כל האטרקציות שיש פה מסביב, וכל הטוב הזה רק לחבר'ה שלנו, משפחות מהציבור הדתי לאומי", סיפרה שירה. 

בואו לשמוע עוד על המלון היוקרתי והכשר בבולגריה>>