טיפים לבחירת עגילים

בין שלל הסוגים והסגנונות שממלאים את החנויות אנחנו צריכות לבחור את זוג העגילים החדש שלנו, זה שיחמיא לנו ויגרום לנו להרגיש נהדר. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים יעילים לבחירה של עגילים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/11/22 16:32 יט בחשון התשפג

טיפים לבחירת עגילים
צילום: shutterstock

כולנו זוכרות את הרגע בו הלכנו לחורר את האוזניים והתהדרנו בזוג העגילים הראשונים שלנו. הרגשנו יפות ומיוחדת ונראה כי ההרגשה הזו מלווה אותנו עד היום בכל פעם כשאנחנו ניגשות לרכוש לעצמנו זוג עגילים חדש. מאז בוודאי עברו לא מעט שנים ואיתן השתנו גם הטרנדים ומגמות האופנה בתחום עיצוב העגילים. בין שלל הסוגים והסגנונות שממלאים את החנויות אנחנו צריכות לבחור את הזוג החדש שלנו, זה שיחמיא לנו ויגרום לנו להרגיש נהדר. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים יעילים לבחירה של עגילים.

התאמה של גודל העגילים

יש נשים שאוהבות את המראה הקלאסי והעדין, אחרות דווקא יעדיפו נוכחות מרשימה שלא ניתן לפספס. עגילים צמודים לאוזן או חישוקים גדולים, עם אבנים או רק מזהב, לכל אחת יש את ההעדפה האישית שלה ובהתאם לסגנון שהיא אוהבת. את העגילים מומלץ לבחור לא רק לפי הטרנדים והאופנה המובילה ברגע זה, אלא בעיקר לפי הטעם האישי שלך. שוטטי בין החנויות, בדקי מה מוצא חן בעיניך וקבלי השראה מהסביבה לפני שאת רוכשת את זוג העגילים החדש שלך.

בחירת חומר הגלם של העגילים

בעוד שיש נשים שיכולות לשים מתכות שונות בחורי האוזניים שלהן, אחרות עלולות לסבול מזיהומים. ההמלצה היא לבחור בחומר גלם איכותי, כזה שלא יגרום לך לדלקות או לכאבים, כמו כסף או זהב טהור. ככלל, עגילים מזהב ישמרו טוב יותר ללא איבוד צורה וללא התחמצנות מהאוויר, כך שאם את רוצה להשקיע בעצמך וחוששת מדלקות, עגילי זהב הם הבחירה הנכונה.

צבעי העגיל

לכל אחת מאיתנו צבע עור שונה ובהתאם לכך צבעי הגלם של העגילים יתאימו לכל אחת באופן אחר. נשים בעלות עור כהה ייהנו במיוחד מהאופן בו עגילי הזהב הצהוב מקרינים עליהן ומדגישים את הצבע, לנשים בעלות עור בהיר יתאימו עגילי כסף. גם לצבע השיער יש השפעה על האופן בו העגילים נראים עלינו. זו הסיבה שמומלץ תמיד למדוד בחנות את העגילים לפני שרוכשים אותם על מנת לראות את התוצאה הסופית ולהחליט האם הם הולמים את המראה הכללי שלנו.

להסתכל במראה

הרבה פעמים כאשר אנחנו ניגשות לרכוש עגילים אנחנו מתבוננות במראה קטנה מבעדה ניתן לראות רק את הפנים שלנו ולא את כל הגוף. יש לבחון את המראה הסופי של העגילים במראה גדולה, כזו שתאפשר לנו לראות את המראה הכללי הנוצר באמצעות העגילים, במיוחד אם אנחנו רוכשות עגילים גדולים בעלי נוכחות.

הטרנדים הבולטים של העונה

בעוד עגילים צמודים לאוזן תמיד יהיו אופנתיים ויתאימו לכל אירוע ומאורע, הרי שישנם כמו טרנדים חדשים שכדאי לשים אליהם לב. אחד מהם הוא חזרתם של עיגולי החישוק הגדולים, בין אם כאלה החובקים אתה אוזן ובין אם הגדולים במיוחד. עגילים אלו מבליטים את האיכויות של חומר הזהב ונותנים לו מקום ואמירה. תוכלי למצוא גם חישוקים קטנים יותר המשלבים בתוכם אבן יהלום או אבני חן בצבעים של ירוק, בורדו וכמובן שחור שעונה חזרה לאופנה מזה כמה עונות. גם עגילי הצורה ממשיכים איתנו לעוד עונה, בין אם משולש צמוד לאוזן, ריבוע או עגילי מלבן קטנים ועדינים. מהצד השני אפשר למצוא את העגילים התלויים הנופלים מתוך האוזן ובקצה שלהן אפשר להבחין באבן חן. למראה מיוחד אפשר למצוא את העגילים המטפסים במעלה האוזניים המשולבים ביהלומים קטנים ונוצצים.

רגע לפני שאת רוכשת זוג עגילים חדש שימו לב לחומר הגלם, לגודל, לצורה ולצבע. הקפידו להתבונן במראה הכללי שמתקבל באמצעות העגילים על מנת להיות בדיוק שזה הזוג שהולם אותך ומתאים לך.