מבצע מיוחד: עלי אקספרס שכרה 700 טיסות להעברת ההזמנות לכל העולם

לרגל יום הרווקים הסיני, אתר המכירות הגדול, שכר כ-700 טיסות בכל רחבי העולם, שישנעו במהירות את מיליוני החבילות שיוזמנו באותו יום. בשנה שעברה הסתכמו המכירות באתר, ב-35.8 מיליארד דולר ביום אחד, כמה זה ייגמר השנה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/20 14:28 כא בחשון התשפא

מבצע מיוחד: עלי אקספרס שכרה 700 טיסות להעברת ההזמנות לכל העולם
700 מטוסי תובלה הושכרו. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לקראת יום הרווקים הסיני שמצוין השבוע, שכר אתר המכירות עלי אקספרס 700 טיסות, זאת במטרה לשנע את ההזמנות הצפויות, באופן מהיר לכל רחבי העולם. יום הרווקים הסיני הפך לאירוע המכירות ברשת, הכי גדול בעולם במהלך השנה. ביום זה ניתנות הנחות בשיעור של עד 70 אחוזים, כשהמשלוח הוא חינם.

ההיערכות של הענקית הסינית היא חסרת תקדים בהיקפה במטרה להתגבר על בעיית העיכובים במשלוחים, אומרת יעל קנדר, מנהלת BDO Digital. סביר שהיא תורגש בקיצור משמעותי של זמן האספקה לארץ. השנה יהיו למעלה משני מיליון מוצרים ו-2600 מותגים חדשים בכל תחום שאפשר לדמיין כולל אלקטרוניקה, קוסמטיקה, בגדים, נעלים ופריטי עיצוב. בשנה שעברה הסתכמו המכירות של עליבאבא ב-35.8 מיליארד דולר ביום אחד, והשנה הן צפויות לזנק.

על פי נתוני סוכנות הידיעות הסינית, 40 אחוזים מהמוצרים הסינים הנמכרים ברשת, הם זיופים או באיכות נמוכה. כדי להפחית את הסיכון לתרמית, מומלץ להקפיד על רכישה מאתר רציני ומוכר שיש לו Buyer protection. מומלץ לשים לב לדירוגים גבוהים ולתעודות יושר המוענקות לסוחרים באתרים, ולא להתעצל לקרוא את האותיות הקטנות, האם ישנן אופציות לקבלת זיכוי ומה סטנדרט השירות הניתן לאחר רכישה. 

חלק גדול מהמבצעים עולים לרשת מראש ולכן אפשר לנצל את הימים שלפני יום רביעי כדי ללמוד אותם היטב. על מנת להימנע מהונאות אשראי ממליצים בחטיבת הדיגיטל של BDO לא לשלם בכרטיס אשראי אלא באמצעי תשלום אחרים כגון פייפאל. אם בכל זאת משלמים בכרטיס אשראי כדאי לבחור אחד שיש בו מסגרת מוגבלת.