רחב או סקיני? סודות ההתאמה של ג‘ינס לגברים למראה מושלם

כבר מאמצע שנות ה-20 הפכו מכנסי הג‘ינס לסוג של מדליית זהב עבור הגבר ועליו עומד כל ארון הבגדים. מדובר בפריט לבוש עמיד, תכליתי, אלגנטי שתמיד עושה עבורנו את העבודה לא משנה מה מצב הרוח ולא משנה לאן אנחנו הולכים. השאלה היא איך בוחרים את הג‘ינס המושלם?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 05/11/20 14:51 יח בחשון התשפא

רחב או סקיני? סודות ההתאמה של ג‘ינס לגברים למראה מושלם
צילום: shutterstock

אין ספק כי ג‘ינס הוא אחד הפריטים הכי חשובים והכי פופולאריים בארון הגברי, ויש יאמרו שהוא חברו הטוב ביותר. הוא מתאים כמעט לכל אירוע ולכל מצב רוח, אפשר ללבוש אותו עם טישריט, חולצה מכופתרת, גופיה, סווצ‘ר, סניקרס, נעליים אלגנטיות ואפילו כפכפים. הוא מתאים לסוגי עבודות רבות במשק הישראלי, סתם ליום יום ולסידורים בתוך העיר או השכונה, לסרט, לבית קפה, לבירה עם החבר‘ה או לדייט במסעדה. הוא נותן את הרושם הכי טוב שאפשר, מושקע אבל לא מתאמץ מדי. מושלם עם חולצה לבנה או שחורה, ז‘קט עור ואפילו ג‘ינס עם ג‘ינס. 

לפני שנתחיל בטיפים, חשוב לזכור שלג‘ינס יש וריאציות רבות ומגוונות. יש ג‘ינסים בכל מיני גזרות: גבוהים או נמוכים, רחבים או סקיני, והם מכילים אחוזים גבוהים של חומרים אקרילים. יש כמה סוגים של ג‘ינסים בהיבט של הרכב הבד והשוני בא לידי ביטוי בצביעה ובתהליך השטיפה שהם עוברים. כלומר חלק מהג‘ינסים עוברים תהליך של שטיפה ועיבוד במטרה לרכך אותם ואז מידת ההתכווצות הראשונית שלהם קטנה. הצבע שחוק יותר והם נראים קצת ישנים או משופשפים וזה גם היופי שלהם. לעומת זאת, דנים יבשים לא עוברים שום תהליך שטיפה והם נותרים בגוון הכחול הראשוני אך הם קשיחים יותר בהשוואה לסוג הקודם. הסוג השני יקר בהרבה בהשוואה לסוג הראשון. עם הזמן הצבע שלהם ידהה בהתאם לתדירות שבה נלבש אותם. כלומר הם מתיישנים בהתאם לאורח החיים שלנו וסגנון הלבוש, בצורה טבעית ולא באופן מלאכותי. איך בוחרים? זה ממש עניין של העדפה אישית והאם אתם אוהבים בד יותר רך או יותר קשה שמתרכך עם הזמן. 

גזרה צרה או רחבה?

הגזרות הרחבות של פעם כבר לא כל כך באופנה (הכוונה בג‘ינס שמתרחב למטה). אין זה אומר שאתם חייבים לבחור בג‘ינס סקיני, אבל כן בג‘ינס בגזרה ישרה רגילה. מה שנקרא קלאסי. לגוף גבוה ורזה, סקיני תהיה האופציה המושלמת וזו גם גזרה שתתאים לכל נעל ולגוף קצת יותר רחב, הגזרות הישרות יתאימו הרבה יותר. במידה ואתם רחבים בחלק העליון של הרגליים ובאזור המותניים, תתאים לכם גזרה רחבה. חלק מהגזרות הופכות צרות יותר בחלק התחתון של הרגליים וחלקן נשארות יותר רחבות לבנויים שבינינו :). בכל אופן, מומלץ בתור התחלה ללכת על ג‘ינס קלאסי בלי הרבה שטיפות וקרעים. חובה שלכל גבר יהיה בארון ג‘ינס אחד בהיר ואחד כהה. אם אתם גבוהים, תתאים לכם גזרה נמוכה בהיבט של גובה המותניים אבל גם זה עניין של העדפה אישית. 

טיפ חשוב לכביסה

הכי מומלץ לכבס את הג‘ינס במכבסת ניקוי יבש אבל אם זה לא מתאפשר, כבסו את הג‘ינסים שלכם הפוכים ובמים קרים בכביסה קצרה של 30 מעלות. 

ריקו מותגים מייבאים עבורכם ג‘ינסים אופנתיים לגברים של המותגים המובילים בעולם. המותגים שחיים, נושמים ומאוהבים בבד הג‘ינס ביניהם דיזל, אילבן פור, סקייטיר ג‘ינס, פאלם איינג‘לס ועוד. כל הגוונים, כל המידות, כל הגזרות וכל המותגים הכי שווים  באתר לקניה פשוטה ומהירה. מחירים מעולים, גזרות מושלמות בהתאמה ושירות לקוחות שתמיד כאן בשבילכם. נשמח לסייע לכם בהתאמת ג‘ינס ומידה ולסייע לכם בכל שאלה.