שיטה חדשה להזמין גננים הביתה עם הראשון בגינון

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/10/20 23:35 יח בתשרי התשפא

שיטה חדשה להזמין גננים הביתה עם הראשון בגינון
הראשון בגינון, צילום: הראשון בגינון

אין דרך להגיד את זה – גננים הם נכס! במיוחד כאשר אנו נופלים על גנן איכותי. כזה, שלא רואה בנו כסף מהלך, אלה ממש חשובה לו השירות ורמת העבודה. כאשר אנו נתקלים בגנן כזה, זו פשוט ברכה. לפניכם מאמר שבו אני מספרים במה הגננים תורמים לבית הישראלי הבסיסי, ומהי השיטה החדשה להזמין גננים הביתה. כל זאת, יפורט בהמשך המאמר.

אז במה גננים תורמים לנו

גנן מקצועי מספק שלל שירותים לאדם הפרטי, לאדם העסקי, ואף לאנשי עסקים רבים. חלק מן השירותים המומלצים, הם: הקמת גינות שיפוץ ותכנון, שירותי תחזוקה, עיצוב גינות, ועבודות גינות נוספות. אחד מהסיבות היותר הגיוניות להזמין גנן הביתה הוא הזמן, וכמובן הכלים. למעשה, לא לכולנו יש את הזמן לטפל בגינה מסיבות אישיות וכמובן מסיבות הנוגעות לעבודה שלנו. בנוסף, אנו נצטרך את כלל הכלים הדרושים לטיפול בגינה. ואת זה, לא לכולנו יש! וגם אם כן, נצטרך להשקיע סכום נכבד של כסף עבור זה. הסיבה נוספת, היא כמובן הניסיון והידע. לרוב, האדם הפרטי לא עסק בגינון או למד זאת על בשרו שנים ארוכות. לעומת זאת לגנן המקצועי יש ידע, ניסיון של שעות רבות, וכמובן כלים אשר יסייעו במהלך העבודה. בשל סיבות אלה, רצוי לבחון את האפשרות לשכור גנן מקצועי לשם טיפול ותחזוקה של גינתנו.

השיטה החדשה – הכירו את הראשון בגינון

כמו בכל תחום, גם כאן לא חסר גננים שינסו להוציא יותר, ולרווח האישי שלהם בלבד. בקיצור, ישנם הרבה גננים שיספקו לכם מחיר לא אמין במיוחד בהתאם לתמורה שתקבלו. ההוכחות מוצגות לכם, זה קרה וצפינו בכך עשרות פעמים בטלוויזיה, בעיקר בתוכנית "יצאת צדיק". בפורטל הראשון בגינון לא תמצאו גננים חובבנים, אלה גננים מקצועיים שמעוניינים לא רק בכספכם, אלה גם לספק לכם את השירות והעבודה הטובה ביותר. אז כיצד זה עובד? נכנסים לאתר הראשון בגינון, בוחרים את אזור השירות \ העבודה העיקרית, ומצלצלים. כמעט בכל דף יוצג לפניכם מחירון עבור השירות הספציפי ומס' טלפון שאליו תוכלו לצלצל. בנוסף, הפורטל שלנו לא רק נועד לקבלת השירות, אלה גם לעשיית השוואת מחירים נוחה בין עשרות גננים, ובין המחירים שקיבלתם בעבר.

אז למה לבחור דווקא בנו? הינה מספר נקודות שיבליטו את הפורטל שלנו:

  • עובדים בדרכים הכשרות – אנחנו כפורטל, לא מכירים רמאיות, אנו לא מעוניינים בכסף שלא בא בדרכים הכשרות, למעשה אנו חושבים שזו פרנסה רעה. כל שירות ומחיר שתקבלו מאיתנו ייבחן בקפידה, ואנו מתחייבים לעבוד בדרכים הכשרות ביותר! מוזמנים לבקר בדף ההמלצות, בשביל לקבל מידע רחב יותר.
     
  • השוואת מחירים – בפורטל שלנו, תוכלו לצפות במחירון המלא לגננים לשנת 2020. בעזרתו, תוכלו להשוואת את המחירים שקיבלתם, ואפילו לפנות אלינו לייעוץ והכוונה מקצועית. בשביל לא ליפול שוב, אנו ממליצים לקחת הצעות מחיר מלפחות חמישה גננים, ולהשוואות את המחירים לצד המחירון שלנו. בחינה יסודית, עשויה לחסוך לכם המון נפילות, וגם כסף.
  • עובדים בכל רחבי הארץ – אצלנו בפורטל לא תצטרכו לשלם תוספת תשלום הזמנת גנן באזורים מרחוקים, אנחנו עובדים עם גננים בכל רחבי הארץ ולכן המחיר שקבלו יהיה בהתאם.
     
  • וותק של 20 שנה בתחום – שעות עבודה רבות הופכות בסופו של דבר לנכס. כלומר, ככל ששעות העבודה שהעסק עבר גדולות יותר, כך הניסיון והמקצועיות של העסק גובר. אנו בפורטל, עברנו, ניסינו, והתמחינו כמעט בכל סוג של עבודה, פשוט ראינו כבר הכל. בזכות וותק מקצועי של 20 שנות ניסיון, אנו יודעים כבר לאן הרוח נושבת. בקיצור, מחפשים גנן עם וותק רב בתחום? עם ניסיון? הגעתם למקום הנכון.

מוזמנים לפנות אלינו בכל עת – מוזמנים לבקר באתר ולהתקשר.