איך עושים סקר בווטסאפ - המדריך המלא ב-4 שלבים

אפליקציית המסרים הפופולרית השיקה פיצ'ר חדש בו תוכלו לייצור סקרים בקבוצות כדי לדעת מה הם חושבים מבלי לפנות לכל אחד ואחד בפרטי | כך תוכלו לייצור סקר בקבוצות שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/22 19:45 כב בחשון התשפג

איך עושים סקר בווטסאפ - המדריך המלא ב-4 שלבים
צילום: shutterstock

כאמור, בצל גל הפיטורין בחברת 'מטא', אפליקציית וואטסאפ ממשיכה להתחדש. וואטסאפ, אפליקציית העברת ההודעות הפופולרית בישראל, זוכה מדי כמה שבועות לעדכון חדש שמשדרג את חוויית המשתמשים ומקל על החיים שלהם.

אפליקציית וואטסאפ השיקה היום (ד') פיצ'ר חדש לנוחיותם של המשתמשים שיאפשר לייצור סקר, המסכם את דעתם של חברי הקבוצה מבלי לשאול כל אחד ואחד בפרטי. העדכון החדש זמין במכשירי האנדרואיד, באייפונים ובגרסת הווב.

איך יוצרים את הסקר?

1. נכנסים לקבוצה הרלוונטית בוואטסאפ בה אתם מעוניינים לערוך את הסקר. בסימן של צירוף הקובץ, ולחצו על 'סקר'.

צילום: ללא

2. לאחר מכן, תופיע חלונית יצירת הסקר. מלאו בלשונית הראשונה את שאלת הסקר.

צילום: ללא

3. מתחת לכותרת 'אפשרויות', ניתן להוסיף את התשובות השונות לשאלת הסקר שנשאלה. הוסיפו יותר משתי אפשרויות על ידי לחיצה על 'הוספה'. 

צילום: ללא

4. לסיום, לחצו על כפתור השליחה, הנמצא בצד השמאלי למעלה של החלונית והסקר יישלח לחברי הקבוצה.

צילום: ללא

הקהילות של וואטסאפ כבר אצלכם: כך תנהלו אותן נכון

לפני כשבועיים השיקה וואטסאפ את הקהילות החדשות שלה, והעדכון שהחל לצאת למשתמשים ברחבי העולם, הגיע היום למרבית המשתמשים. העדכון זמין באייפונים, בגרסת הווב וכמובן במכשירי האנדרואיד.

מטרת העדכון היא ליצור דרך נוחה יותר לדיונים בקבוצות רבות משתתפים. עבור מטא, קהילה (Group) היא מעין קבוצה בתוך קבוצה, שאותה יכול להקים מנהל של קבוצה קיימת בוואסטאפ. כך למשל, קבוצות של הורים בבתי ספר יוכלו להיות מאוחדות תחת קהילה אחת וכך הקבוצות תהיינה מאורגנות יותר.