גוגל מציגה פיצ'רים חדשים: כך תבחרו את הטיסה לחופשה המושלמת

החידושים של Google Flights ו-Google Hotels יאפשרו לקבל התראות על ירידה במחירי הטיסות ליעדים מועדפים בכל מועד, חיפוש מלונות משודרג לפי קרבה לאתרי תיירות ומוקדי קולינריה וקניות וחיפוש יעדים המתאימים לרודטריפ

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/05/22 13:15 יד באייר התשפב

גוגל מציגה פיצ'רים חדשים: כך תבחרו את הטיסה לחופשה המושלמת
כך תטיילו עם גוגל בצורה מושלמת, צילום: שאטרסטוק

בעוד זמן יתחילו המוני ישראלים לתכנן את חופשת הקיץ שלהם. במיוחד בשביל אתה שמתעתדים לטוס לחו"ל, גוגל משיקה היום (א') מספר פיצ'רים חדשים שיעזרו לכם לחפש טיסות משתלמות למלונות הכי שווים שיתאימו לכם לחופשה.  

הפיצ'ר הראשון מאפשר לכם לעקוב אחרי מחירי טיסות במגוון תאריכים: ב-Google Flights, תמיד היה ניתן לעקוב אחר מחירי טיסות לתאריך ספציפי. כעת ניתן ליצור התראת שינוי במחיר לתקופה של עד שישה חודשים.  

מתכננים רודטריפ? כך תמצאו יעדים שיתאימו לאזור שלכם: פיצ'ר Explore מאפשר לכולם לחפש יעדים שונים ברחבי העולם בעזרת מסנני חיפוש כמו תקציב או משך נסיעה. כעת, הוא גם יציג לשונית ורודה עם הכיתוב 'חקרו בקרבת מקום'. הקישו על לשונית זו כדי לצמצם את החיפוש שלכם למקומות שתוכלו לנסוע אליהם תוך מספר שעות בלבד, ובחרו כל יעד כדי לראות מידע שימושי כולל מחירי מלונות ממוצעים בסביבה או איזה מזג אוויר צפוי. אם תחליטו ללכת על זה, יש דרכים רבות בהן מפות Google יכולות לסייע. 

כך תמצאו יעדים בזול

כך תמצאו יעדים בזול צילום: יח"צ

הפיצ'ר השלישי יעזור לכם למצוא את הלוקיישן המושלם לשהות בו: אפשר לחפש מלונות ב-Google או להיעזר ב- google.com/travel ישירות. נוסעים לעיר חדשה? בחירת השכונה בה תשהו יכולה להיות גורם מכריע. עם מוקדי עניין חדשים על המפה, תוכלו לראות במהירות באילו אזורים יש הכי הרבה מסעדות, שופינג או סיורים. עבור יעדים פופולריים יותר, ניתן גם להקיש על 'היכן להישאר' מתחת למסנני החיפוש, לקבלת מדריך שימושי לשכונה.

כך תבחרו את הלוקיישן הנכון

כך תבחרו את הלוקיישן הנכון צילום: גוגל

בנסיעות מסוימות, ייתכן שתרצו גישה נוחה לנקודת ציון או כתובת מסוימת. תוכלו להזין את המיקום הזה בסרגל החיפוש של המלון או של דירות נופש, ותקבלו אפשרות להצגת מלונות במרחק של 15-30 דקות הליכה ברגל או נסיעה ברכב. זו פונקציה שימושית במיוחד כאשר מתכננים להגיע לאירוע, כמו חתונה או כנס, ורוצים להישאר בקרבת מקום. 

הפיצ'ר החדש האחרון ישמש אתכם בארגון הטיול: עבור אלו המתכננים וחולמים על חופשה, הצגנו דרך חדשה לעקוב אחר מקומות שמעוררים בכם עניין, כך שתוכלו להמשיך את תכנון הטיול שלכם בדיוק מהמקום בו הפסקתם. פשוט הקישו על סמל הסימנייה בכל מלון או השכרה לנופש, והוא יישמר לכם לעיון בהמשך. כדי לראות את המאפיינים השמורים שלכם, חפשו את הטאב ושמרו בנייד או בחלונית הימנית בדסקטופ.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן