מההנפקת פייסבוק ועד היום: פרישה דרמטית במטא של מארק צוקרברג

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של מטא, מודיעה על סיום תפקידה. היא בחברה מהקמתה, והאחרונה שנשארה מאז | היא כתבה: "כשהגעתי לפייסבוק חשבתי שהאינטרנט הוא מקום אנונימי לחיפוש תמונות מצחיקות", צוקרברג: "סופר-סטארית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 09:38 ג בסיון התשפב

מההנפקת פייסבוק ועד היום: פרישה דרמטית במטא של מארק צוקרברג
שריל סנדברג. עוברת לפילנתרופיה, צילום: shutterstock

טלטלה במטא עם החלטתה של סמנכ"לית התפעול שריל סנדברג לפרוש מתפקידה. סנדברג, בת 52, החליטה להישאר במועצת המנהלים של מטא, חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ. היא בחברת מטא מאז הקמתה, והאחרונה שנשארה מאז.

"כשהגעתי לפייסבוק חשבתי שהאינטרנט הוא מקום אנונימי לחיפוש תמונות מצחיקות", כתבה בפוסט פרידה ארוך בפייסבוק. "האמונה של מארק שאנשים ישימו את האני האמיתי שלהם באינטרנט כדי ליצור קשר עם אנשים אחרים הייתה כל כך מהפנטת".

"אני יודעת שאתמקד יותר בקרן ובעבודה הפילנתרופית שלי"

היא המשיכה: "14 שנים מאוחר יותר, הגיע הזמן שאכתוב את הפרק הבא בחיי. אני עדיין לא בטוחה מה העתיד צופן לי, אבל אני יודעת שאתמקד יותר בקרן ובעבודה הפילנתרופית שלי, שחשובה לי יותר מאי פעם בהתחשב בכמה הרגע הזה קריטי עבור נשים".

מארק צוקרברגהחמיא לעבודה של סנדברג וכתב "אני לא מתכוון להחליף את התפקיד של שריל במבנה החברה הנוכחי. אני לא בטוח שזה אפשרי, מאחר שהיא סופר-סטארית שהעניקה הגדרה ייחודית לתפקיד סמנכ"לית התפעול".