נתניהו: "נאלצתי להגיש תלונה נגד אדם שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי"

לפני מספר שבועות הגיש נתניהו תלונה למשטרה על שורת איומים לרצוח אותו ואת בני משפחתו. היום, נתניהו שב והגיש תלונה נגד אדם אחר שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותו: "מתי התקשורת והשמאל, יגנו את ההסתה הבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/06/20 11:35 ט בסיון התשפ

נתניהו: "נאלצתי להגיש תלונה נגד אדם שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי"
נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש היום (שני) תלונה במשטרה נגד אדם שאיים לרצוח אותו ואת משפחתו. כך כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

עוד כתב נתניהו: "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?"

התלונה הראשונה אותה הגיש נתניהו הוגשה למשטרה לפני כשלושה שבועות לאחר שפעיל השמאל קיצוני, חיים שדמי, איים לפגוע ביאיר, בנו של ראש הממשלה, במהלך הפגנה. שדמי קרא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה. במהלך דבריו, שדמי אף קרא קריאות לרצח יאיר נתניהו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן