עובדי המדינה, הרמטכ"ל ושחקני הכדורסל|השלכות הקורונה

השפעות הקורונה: עובדי המדינה לא יטוסו לחו"ל, הרמטכ"ל דחה טיסה ושחקני מכבי תל אביב אולי יכנסו לבידוד, וגם, בשורות משמחות- שמעון דהן שהיה בספינת הקורונה ביפן, החלים ומשתחרר מהמרכז הרפואי שיבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/20 19:39 ח באדר התשפ

עובדי המדינה, הרמטכ"ל ושחקני הכדורסל|השלכות הקורונה
נלחמים בווירוס הקורונה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ', אימץ את אחת ההמלצות שפרסם משרד הבריאות ואסר באופן גורף על עובדי המדינה לצאת לחו"ל. כמו כן, הרמטכ"ל דחה טיסה מתוכננת לארצות הברית, עקב החששות מהתפשטות הנגיף.

שחקני מכבי תל אביב ייכנסו לבידוד? על פי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, כל השבים לישראל מספרד ב-14 הימים האחרונים, מחויבים להיכנס לבידוד ביתי. בין הנוסעים לספרד היו גם יאניס ספרופולוס ושחקניו, ששיחקו בוולנסיה ב-21 בפברואר והמשמעות היא שעליהם להיות בבית עד יום שבת בבוקר. עוד לא נמסרה תגובת מועדון מכבי תל אביב לדברים

וגם, בשורות משמחות, שמעון דהן שהיה על ספינת הקורונה ושהה בבית החולים שיבא עקב חשש שעדיין חולה בנגיף- שוחרר מבית החולים.

נזכיר,  שמעון דהן, תושב מבשרת ציון, היה בספינת הקורונה ׳פרינסס דיימונד׳ ביפן ואובחן עליה עם קורונה. בעקבות כך פונה לביה״ח בטוקיו ולאחר מספר ימי טיפול שוחרר בריא בהתאם להנחיות משרד הבריאות היפני. בהגעתו לישראל עלה חשש שעדיין סובל מהקורונה והוכנס לבידוד בשיבא להמשך בדיקות בהתאם להנחיות המחמירות של משרד הבריאות הישראלי. לאחר הבדיקות הוא צפוי היום (ד') להשתחרר מביה״ח מלווה בבן דודו לאחר שילדיו שוהים בבידוד בביתם בהתאם להוראות משרד הבריאות. 

דובר המשפחות: ״שמעון התעדכן ע״י רופאיו בשיבא שהוא לא יכול להידבק ולא יוכל להדביק אף אחד. בני המשפחה מודים לצוות הרפואי על הטיפול באב המשפחה״.