בנט בצפון: "היעד הסופי - סילוק איראן מסוריה"

שר הביטחון התייחס בטקס ההתייחדות לחללי אסון המסוקים לחיסול סולימאני והזהיר את האיראנים מהמשך ההתחמשות בגבול הצפוני של ישראל: "היחסי לא מבלבל אותנו, צה"ל דרוך ומוכן לכל תרחיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 17:28 טז בשבט התשפ

בנט בצפון: "היעד הסופי - סילוק איראן מסוריה"
בנט וכוכבי, צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף כעת בטקס ההתייחדות עם חללי אסון המסוקים, ביחד עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, חברי כנסת, ראשי רשויות ומשפחות שכולות: "האירוע הזה מבחינתי מציין לא רק את אסון המסוקים, אלא מעין יום שנה למלחמת רצועת הביטחון. קראו למלחמה הזאת "המלחמה ללא השם", זאת בין מלחמת לבנון הראשונה לשנייה. אנו זוכרים את הגיבורים שנתנו את חייהם שלהם למען חיים של אחרים, ומצדיעים להם". 

ביחס למצב בגזרה הצפונית, אמר השר כי "גם בימים אלו, הגזרה הצפונית ממשיכה להעסיק אותנו. השקט היחסי לא מבלבל אותנו, צה"ל דרוך ומוכן לכל תרחיש".

עוד הסביר שר הביטחון: "כאשר זרועות תמנון מכות בך, אל תילחם חזרה רק בזרועות, אלא תחנוק את הראש. כך עם איראן. משך שנות דור, נלחמנו ללא הרף בזרועות התמנון האיראני בלבנון, בסוריה ובעזה, ולא התמקדנו מספיק בהחלשה של איראן עצמה. כעת אנחנו משנים את התפיסה: אנחנו במערכה רציפה להחלשת ראש התמנון האיראני עצמו: בפעולות כלכליות, מדיניות, מודיעיניות, צבאיות, וגם במימדים נוספים". 

"אנחנו אומרים לאיראן: אין לכם מה לחפש בסוריה. וכל עוד אתם ממשיכים לנסות לבנות שם בסיסי טרור, אנחנו רק נגביר את הפגיעה בכם. חיסול סולימאני הוא אירוע מעצב שהשפיע משמעותית על הגזרה. אבל אל לאויב האיראני לטעות - אנחנו ממשיכים, ונמשיך למנוע נוכחות איראנית על גבולנו הצפוני. אנחנו פועלים כל העת וגובים מחירים עד שנשיג את היעד הסופי: סילוק איראן מסוריה" סיים השר בנט. 

.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן