השרים פרץ ודרעי הגיעו להילולת הבבא סאלי

מעל 100,000 משתתפים בהילולה השנתית לבבא סאלי שהתקיימה אתמול והיום בנתיבות. בהילולה השתתפו השר אריה דרעי והשר הרב רפי פרץ ״מחזה מדהים לראות את עם ישראל בא לשמוח עם הצדיק, זה העם שלנו בתפארתו״

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/20 16:53 ד בשבט התשפ

השרים פרץ ודרעי הגיעו להילולת הבבא סאלי
צילום: יח"צ

כמידי שנה, התקיימה ביממה האחרונה ההילולה המסורתית לזכרו של הצדיק רבי ישראל אבוחצירא (הבבא סאלי) בסיוע ובתמיכת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב. אוטובוסים מכל רחבי הארץ, ובהם למעלה מ-100,000 אנשים, הגיעו לעיר נתיבות בכדי להשתתף בהילולה הגדולה שמרכזה העצרת.
 
העצרת המרכזית התקיימה בראשות בנו של הבבא סאלי- הרב ברוך אבוחצירא, ובהשתתפות שר הפנים,אריה דרעי, ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, רבה הראשי לירושלים הרב שלמה משה עמאר, רבה של נתיבות הרב פנחס כהן. בעצרת התקיימה הופעה של הפייטן משה לוק והתזמורת האנדלוסית, יהודה מלכא ולהקת פרחי ירושלים.
 
המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב תומכים בהקמת מרכז המבקרים והמורשת לזכרו של הבבא סאלי שנחנך בטקס הנחת אבן פינה לפני כשנתיים. האירוע שהתקיים כעת הינו המשך ישיר להקמת המרכז ולשמירה על מסורת אירוע ההילולה השנתי ועל מורשתו של הבבא סאלי.

צילום: יח"צ

גם שר החינוך, הרב רפי פרץ, ביקר באוהלו של ברב ברוך אבוחצירא, וקיבל את ברכתו. כמו כן, סייר השר בשווקים שמוקמים כל שנה לכבוד ההילולה והשתתף יחד עם אלפים נוספים בתפילה שהתקיימה בציון שם קבור הבבא סאלי.

הרב רפי פרץ: ״זכות גדולה ושמחה ענקית להיות כאן בנתיבות עירו של הבבא סאלי. השנים עוברות ואנחנו ממשיכים את מורשת הצדיקים שהתפללו עלינו בחייהם״.