נתניהו: "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה"

ראש הממשלה העלה סרטון לקראת נסיעתו לארה"ב, בה ידון עם הנשיא טראמפ על "תכנית המאה". נתניהו: "אני יוצא לוושינגטון בתחושה של שליחות גדולה, של אחריות גדולה ושל הזדמנות גדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/20 19:36 כח בטבת התשפ

נתניהו: "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה"
צילום: דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב לנסיעתו לקראת הפגישה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והצגת "תכנית המאה". נתניהו: "פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזאת ואסור להחמיץ אותה. יש לנו היום בבית הלבן את הידיד הגדול ביותר שהיה לישראל  אי פעם, ולכן יש לנו את ההזדמנות הגדולה ביותר שהייתה לנו אי פעם".

"במשך שלוש שנים אני משוחח עם הנשיא טראמפ וצוותו, על הצרכים הביטחוניים והלאומיים החיוניים ביותר שלנו שחייבים להיכלל בכל הסדר מדיני. מצאתי אוזן קשבת בבית הלבן לצרכים הללו. לכן, אני מלא תקווה שאנחנו עומדים לפני רגע היסטורי בתולדות מדינתנו. אני יוצא לוושינגטון בתחושה של שליחות גדולה, של אחריות גדולה ושל הזדמנות גדולה, שלא תחזור על עצמה להבטיח את עתיד ישראל".

"תכנית המאה", של נשיא ארה"ב טראמפ, לשלום במזרח התיכון בין ישראל והפלסטינים ובין ישראל ומדינות ערב, ייתכן ותצא כבר השבוע, הערכות שונות בישראל מדברות על כך שהתכנית תכלול את החלת הריבונות הישראלית על רוב או אפילו על כל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון, וכן הזזת הגבול הישראלי מזרחה, כלומר החלת ריבונות, ברמה כזו או אחרת, על חלקים גדולים מבקעת הירדן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן