סמוטריץ' לשקד: "נטשת, פילגת. אין סיבה בעולם שתחזרי למקום הראשון"

בכיר איחוד מפלגות הימין דחה על הסף ששרת המשפטים תשוב להנהיג את הציונות הדתית: "אחרי ליברמן, מי שאחראי להתנהלות חסרת האחריות ולסחרור שבו נמצאת המדינה זה הימין החדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/19 09:00 כח באייר התשעט

סמוטריץ' לשקד: "נטשת, פילגת. אין סיבה בעולם שתחזרי למקום הראשון"
לא מוכן שתהיה מספר 1. סמוטריץ ושקד, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מספר 2 באיחוד מפלגות הימין, ח"כ בצלאל סמוטריץ', דחה הבוקר (א') בראיון לגלי צה"ל את האפשרות שאיילת שקד תעמוד בראשות המפלגה שבה הוא חבר.

"אני מאוד מקווה", אמר סמוטריץ' בנוגע לחיבור מפלגתו עם מפלגות נוספות, "שמימין לליכוד תהיה מפלגה אחת בלבד ושמי שלא ישתלב בה לא יכניס את הימין והמדינה שוב לסחרור".

בהמשך הוא האשים את בנט ושקד בכך שלא קמה ממשלה: "אחרי ליברמן, מי שאחראי להתנהלות חסרת האחריות ולסחרור שבו נמצאת המדינה זה הימין החדש. אם הם היו נשארים איתנו היתה לנו היום ממשלה גם בלי ליברמן. פוליטיקה זה לא סטארטאפ. כולם צריכים לשים את טובת המדינה לנגד עיניהם ולא את טובתם האישית".

על האפשרות שאיילת שקד תשוב לבית היהודי ותנהיג את הציונות הדתית אמר בתקיפות לשרת המשפטים: ""נטשת, פילגת, ריסקת ועשית טעות לכל המדינה שנמצאת בסחרור. את רוצה לחזור? אפשר לשקול בצורה חיובית, אבל אני לא חושב שיש סיבה בעולם שתהיי מספר 1". בהמשך הוא לא התייחס באופן אישי האם היה רוצה לראות את בנט ושקד מתחברים עם איחוד מפלגות הימין: "צריך לבחון מי מביא מנדטים ומי מרחיק מנדטים. העניין האישי פחות חשוב ומעניין".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן