נתניהו זעם על התחקיר של אילנה דיין: "מביא את החמאס להקשיח עמדות"

לאחר שפורסמו בתוכנית התחקירים של אילנה דיין עדויות מתוך צוות המו"מ לעסקת החטופים, נתניהו תוקף את המדליפים בחריפות. לטענתו, כל המדליפים עושים זאת לצורך מטרות פוליטיות, ומי שעושה זאת "שיהיה הגון ולא יהיה פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 20:50 יג בניסן התשפד

נתניהו זעם על התחקיר של אילנה דיין: "מביא את החמאס להקשיח עמדות"
אילנה דיין, שברה שיא, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

לפני כשבוע וחצי שודרה בתוכנית התחקירים "עובדה" שורה של עדויות מחברי צוות המשא ומתן לעסקת החטופים. העדים טענו בין השאר כי הממשלה לא עושה הכל כדי לשחרר את החטופים, וכי "האווירה היא כל הזמן ששם למעלה לא רוצים, ושרוח קרירה מגיעה מלשכת ראש הממשלה". הערב (א') בפתח ישיבת קבינט המלחמה, תקף ראש הממשלה נתניהו את המדליפים, כך דיווח עמית סגל.

נתניהו וקבינט המלחמה

נתניהו וקבינט המלחמה, צילום: חיים צח /לע"מ

"כותרות אנונימיות ושקריות בתקשורת למטרות פוליטיות"

"התדרוכים השקריים מצוות המשא ומתן רק פוגעים במאמץ להשבת החטופים. הם זורעים ייאוש אצל משפחות החטופים. הם רק הביאו את החמאס להקשיח עמדות. והם שקריים. אם יש מישהו בצוות המשא ומתן שלא מוכן לקבל את החלטות הדרג המדיני רק בשביל לקבל כותרות אנונימיות ושקריות בתקשורת למטרות פוליטיות - שיהיה הגון ולא יהיה פה", זעם נתניהו.

כזכור, חברי צוות המשא ומתן שהתראיינו לתוכנית אמרו בין השאר: "ממשלת ישראל לא עושה הכל. אני לא יודע להגיד שבלי נתניהו הייתה עסקה, אני יודע להגיד שהסבירות לעסקה הייתה גבוהה יותר. מה שכן, מחודש דצמבר, בטח מינואר, ברור לכולם שאנחנו לא מנהלים משא ומתן. זה קורה שוב ושוב: מקבלים מנדט ביום, ואז ראש הממשלה עושה שיחות טלפון בלילה, מנחה 'אל תגידו את זה', 'לא מאשר את זה', עוקף ככה גם את ראשי הצוות וגם את קבינט המלחמה".