הסלמה באיו"ש: פיגועי ירי בזירות שונות - פצוע ליד כוכב השחר

ערב חג הפסח והטרור ביו"ש לא פוסק: דיווח על ירי בצומת בית ענון שבחטיבת יהודה, לצד כביש 60 - עד כה לא דווח על נפגעים, 2 מחבלים נוטרלו בשתי זירות על ידי כוחות צה"ל. באירוע אחר - ירי על מוצב סמוך לג'נין ללא נפגעים או נזק | עדכונים שוטפים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 07:21 יג בניסן התשפד | עודכן בתאריך 21/04/24 11:42

הסלמה באיו"ש: פיגועי ירי בזירות שונות - פצוע ליד כוכב השחר
תיעוד מפעילות צה"ל ביהודה ושומרון, צילום: דובר צה"ל

12:03 | צה"ל מאשר על פיגוע נוסף בקיבוץ מירב בגלבוע

מחבלים ירו מוקדם יותר היום (א'), לעבר קיבוץ מירב שבחטיבת מנשה, אין נפגעים ונגרם נזק למבנה. כוחות צה"ל חוסמים צירים ופתחו בסריקות אחד חשודים במרחב. במהלך הסריקות בכפר ג׳ילבון מחבלים זרקו מטען לעבר הכוחות שפעלו במרחב, אין נפגעים ולא נגרם נזק.

09:10 | דיווח: מטען חבלה התפוצץ ליד כוכב השחר

פצוע קל מפיצוץ מטען צפונית לכוכב השחר. על פי תיעוד שהגיע מהמקום, מטען החבלה הוחבא מאחורי דגל פלסטיני, אותו ניסה הפצוע להוריד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר בן 28 במצב קל

זירת הפיגוע ליד כוכב השחר

זירת הפיגוע ליד כוכב השחר צילום: תיעוד מבצעי מד"א

08:35 | צה"ל תקף בשלושה מוקדים שונים לבנון

במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר יעדי טרור בשטח לבנון. באחת התקיפות זוהה מחבל פועל מתוך מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפא, ובסגירת מעגל מהירה, מטוסי קרב תקפו את המבנה והשמידו אותו.

בין המטרות הנוספות שהותקפו, עמדת תצפית במרחב אל עדייסא ושני מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל-חיאם.

תקיפות צה"ל בלבנון צילום: דובר צהל

07:20 | זירות ירי ברחבי יהודה ושומרון

עוד בוקר של פיגועים: הטרור ביו"ש לא פוסק לרגע, כשהבוקר (א'), ערב חג הפסח, התקבל דיווח על ירי בצומת בית ענון שבחטיבת יהודה בכביש 60, ללא נפגעים. שני מחבלים נוטרלו בשתי זירות שונות. אחד מהמחבלים ניסה לדקור את לוחם וחוסל, השני ירה מהשטח הפלסטיני לעבר הצומת ונוטרל. נוסף על כך, דווח על פיגוע ירי על מוצב סאלם שמצפון לג'נין, אין נפגעים ולא נגרם נזק.

לוחמי שמשון מספרים על סיכול הפיגוע צילום: דובר צה"ל