יממה לאחר מעצר הקטין מיצהר: אלוף הפיקוד נפגש עם ראשי רשויות ביו"ש

לאחר מעצרו של הקטין בן ה-14 מיצהר והמתקפה של השר בן גביר נגד אלוף פיקוד המרכז - אלוף יהודה פוקס נפגש עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון: "המפגש הזה חשוב לנו מאוד"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 10/04/24 16:34 ב בניסן התשפד

יממה לאחר מעצר הקטין מיצהר: אלוף הפיקוד נפגש עם ראשי רשויות ביו"ש
המפגש עם ראשי הרשויות, צילום: דובר צה"ל

יממה לאחר מעצרו של הקטין בן ה-14 מיצהר שגרר מתקפה מימין, מפקד פיקוד המרכז נפגש היום (ד') עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. בהודעת דובר צה" נמסר כי במסגרת הפגישה הוצגו עיקרי הערכת המצב והתקיים שיח פתוח עם ראשי הרשויות והמועצות.

"המפגש הזה חשוב לנו מאוד"

פוקס הדגיש במהלך המפגש שביטחון היישובים והתושבים והקשר בין צה"ל למנהיגות המקומית וההתיישבות הוא בעל חשיבות רבה ונמצא בלב העשייה בפיקוד המרכז. "המפגש הזה חשוב לנו מאוד" אמר פוקס. "מתחילת המלחמה עברנו להתקפה בכל גזרת הפיקוד, ובמקביל יש מאמץ לחזק את כלל מרכיבי ההגנה ושיתוף הפעולה עם חיל האוויר". עוד הוסיף: "המדיניות שלנו בפיקוד ברורה - כל דבר שיכול לשפר את הביטחון של התושבים אנחנו נעשה ככל שביכולתנו לקדם".

בן גביר זעם על מעצרו של הקטין: "זה טירוף, זו הזיה, זה בלתי יאומן"

כזכור, קטין בן 14 תושב יצהר קיבל אתמול הודעה על צו מנהלי עליו חתם אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס האוסר עליו לצאת מהיישוב יצהר ובנוסף מטיל עליו מעצר בית לילי. בתגובה להחלטה, השר לביטחון לאומי יצא במתקפה על שר הביטחון: "מצער מאוד שבזמן מלחמה השר גלנט והאלוף פוקס מוציאים צו מנהלי נגד ילד בן 14 בלבד שאוסר עליו לצאת מיישובו וביתו - זה טירוף, זו הזיה, זה בלתי יאומן. כך לא נראה שר ביטחון שמגן על המתיישבים, כך נראה שר ביטחון שמתנכל אליהם".