נתניהו נגד ביידן: "הוא טועה, המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים"

ראש הממשלה נתניהו בריאיון ל-Politico, במענה לדברי נשיא ארצות הברית על בפעולה המסתמנת ברפיח: "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 18:20 ל באדר א'

נתניהו נגד ביידן: "הוא טועה, המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים"
נתניהו, צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (א') ל- Politico. בראיון, שישודר במהלך הערב, אמר ראש הממשלה: "אני לא יודע למה הנשיא ביידן התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים".

כזכור, ביידן התראיין לטלוויזיה האמריקאית וטען כי נתניהו טועה בניהול המלחמה וכי הוא "גורם לישראל יותר נזק מתועלת". ביידן התייחס גם לפעולה המסתמנת ברפיח ואמר כי מדובר בקו אדום מבחינתו. "לעולם לא אעזוב את ישראל, ההגנה עליה עדיין קריטית, אז אין קו אדום שבו אני הולך להפסיק לשלוח לה נשק או שלא תהיה לה את כיפת ברזל שתגן עליה - אבל יש קווים אדומים".

נתניהו: "הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור"

בהמשך הראיון הגיב לו נתניהו ואמר: "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים. הם תומכים בפעולה שאנו נוקטים להשמדת גדודי הטרור הנותרים של חמאס. הם אומרים שברגע שנחסל את החמאס, הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור. והם גם תומכים בעמדתי שעלינו לדחות באופן מוחלט את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור פלסטינית".

"רוב הישראלים מבינים שאם לא נעשה זאת, נחזור לטבח של ה-7 באוקטובר. לכן המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים. הרוב המכריע מאוחד כפי שלא היה מעולם, והם מבינים מה טוב ומה חשוב לישראל - והם צודקים", סיים נתניהו.