מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל: מתחקרים את את התקרית שבה נפלו שלושה לוחמים

תא"ל דניאל הגרי התייחס לתקרית הקשה בה נפלו שלושה ולחמים ונפצעו 14 נוספים: "הכוחות פועלים בסמיכות לגבול במרחבים מהם יצאו מחבלים וביצעו את הטבח, קילומטרים ספורים מהגבול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/24 20:30 כב באדר א'

דובר צה"ל: מתחקרים את את התקרית שבה נפלו שלושה לוחמים
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התייחס הערב (שבת) לתקרית הקשה שאירעה אתמול בחאן יונס ובה נפלו שלושה לוחמים ונפצעו 14 נוספים. "האירוע התרחש בפעילות של כוחות לסריקת תשתיות טרור במהלכה התפוצצו שני מטענים שהוטמנו על ידי חמאס במבנה" אמר הגרי. "אנחנו מתחקרים את האירוע ולומדים אותו לטובת המשך הלחימה" הוסיף.

"המחבלים ביצעו את הטבח בכיסופים, עין השלושה, נירים וניר עוז"

דובר צה"ל ציין כי הכוחות פועלים בסמיכות לגבול במרחבים מהם יצאו מחבלים וביצעו את הטבח, קילומטרים ספורים מהגבול. "המחבלים ביצעו את הטבח בכיסופים, עין השלושה, נירים וניר עוז" אמר הגרי, והבהיר: "אנחנו חייבם לטהר את המרחב הזה".

על התקרית ההומניטרית: "הטענה שפגענו בכוונה באזרחים עזתים משוללת כל יסוד"

הגרי דחה מכל וכל את הטענות על טבח שביצעו חיילי צה"ל בהמון עזתי במהלך חלוקת מזון בעזה ואמר: "אנחנו מתחקרים את האירוע ואנחנו נציג את הממצאים. אנחנו קיימנו את המבצע ההומניטרי והטענה שפגענו בכוונה באנשים משוללת כל יסוד". עוד הוסיף הגרי כי היום הוצנח על ידי מטוסים אמריקנים וירדנים סיוע נוסף בצפון הרצועה וזאת כחלק מהמאמץ המשותף לאספקת סיוע המוניטרי לעזה.