מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לפני מסיבת העיתונאים: גלנט נכנס לעזה - "מכבד את לימוד התורה"

שר הביטחון גלנט נכנס עם כוחות צה"ל לצפון רצועת עזה ושחח עם לוחמי הגדוד החרדי של חטיבת כפיר: "מערכת הביטחון מכבדת את החשיבות ואת הצורך של לימוד התורה". בערב - מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/02/24 19:05 כ באדר א'

לפני מסיבת העיתונאים: גלנט נכנס לעזה - "מכבד את לימוד התורה"
גלנט עם לוחמים חרדים, צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט נכנס לצפון רצועת עזה יחד עם מפקד אוגדת עזה תת-אלוף אבי רוזנפלד וצפה בשיטות השונות להשמדת המנהרות ברחבי רצועת עזה. בהמשך, שר הביטחון קיים תצפית על צפון הרצועה ממוצב צה"ל על גדר המערכת, ושוחח עם לוחמי גדוד "נצח יהודה". השר דיבר עם הלוחמים על פעילותם בתקופת המלחמה, ועל שילוב לימוד התורה בזמן השירות הצבאי.

ביקור שר הביטחון בעזה צילום: שחר יורמן

גלנט: "חשיבות ללימוד התורה"

בשיחה עם הגדוד החרדי, אמר שר הביטחון: "אני חושב שכל הציבור בישראל ובוודאי מערכת הביטחון וממשלת ישראל, מכבדים את החשיבות ואת הצורך של לימוד התורה. הדוגמה של מי שנמצא כאן, זאת הדוגמה הטובה ביותר והפשוטה ביותר לעניין, ואני חושב שהיא גם סוללת דרך מבחינת ההתפתחות בתוך צה"ל וגם בתוך החברה הישראלית" אמר.

גלנט ברצועה

גלנט ברצועה צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גלנט: "צה"ל נערך לפעולה ברפיח"

בתום הביקור ברצועת עזה, שר הביטחון גלנט אמר כי צה"ל נערך לפעולה ברפיח וסוגר על החמאס, בין היתר בזכות מידע מודיעיני משמעותי: "אנחנו משתמשים במידע שאנחנו מביאים מתוך מאגרי החמאס. ישנן כמויות מידע אדירות שהבאנו מתוך מקומות שהגענו אליהם - מחשבים, "הארד-דיסקים", "סרוורים" ודברים אחרים - כל המידע הזה מפוענח, משמש אתכם על מנת להשמיד את המנהרות ואת מרכזי העצבים של החמאס" אמר.