סמוטריץ' לנתניהו: אל תשלח את ראש השב"כ לפסגת קהיר

ברקע המבצע המוצלח בו חולצו החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר, קורא שר האוצר לא לשלוח את ראש השב"כ לפסגה בקהיר שמטרתה קידום עסקה: "הפעולה הלילה מוכיחה שהדרך להחזיר את החטופים הביתה היא באמצעות הניצחון והשמדת החמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 15:50 ג באדר א'

סמוטריץ' לנתניהו: אל תשלח את ראש השב"כ לפסגת קהיר
סמוטריץ', קורא להגברת הלחץ הצבאי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

"כולנו שמחים ונרגשים מחזרתם של לואיס ופרננדו הביתה בזכות הפעולה הנועזת של לוחמי צה"ל, הימ"מ והשב"כ, ומכאן יחד עם כל עם ישראל אנחנו מצדיעים להם ולכל אנשי כוחות הביטחון" כך אומר היום (ב') שר האוצר סמוטריץ' בפתח ישיבת סיעתו בכנסת.

בהמשך אמר סמוטריץ' כי "הפעולה הלילה מוכיחה שוב את מה שאמרנו פעמים רבות, שהדרך להחזיר את החטופים הביתה היא באמצעות הניצחון והשמדת החמאס. הדרישות ההזויות של החמאס לשיחרור אלפי מחבלים ורוצחים, לגירוש יהודים מהר הבית, להפסקת המלחמה ונסיגת כוחות צה"ל מחייבות אותנו לתת להם תשובה אחת ברורה ונחרצת: מ-ל-ח-מ-ה" כך אמר.

ראש השב"כ והרמטכ"ל הלוי

ראש השב"כ והרמטכ"ל הלוי, הלילה. צילום: דוברות שב"כ

"צריך לשלוח אותו לחסל את ראשי החמאס בכל העולם"

"אדוני ראש הממשלה" הוסיף סמוטריץ', "במקום לשלוח את ראש השב"כ רונן בר לקהיר לשיחות עם האויב הנאצי- צריך להמשיך לשלוח אותו לרפיח יחד עם אנשיו ועם חיילי צה"ל כדי להשמיד, להרוג ולאבד את ראשי המרצחים ואת כל מחבלי החמאס הנאצים, כמו אתמול בלילה. במקום לשלוח את ראש המוסד לקטאר צריך לשלוח אותו לחסל את ראשי החמאס בכל העולם" אמר.