צפו: החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר פוגשים לראשונה את משפחותיהם

תיעוד רגעי המפגש של פרננדו מרמן ולואיס הר שחולצו הלילה מעזה, מתאחדים עם בני משפחתם במרכז הרפואי שיבא תל השומר. מרמן והר חולצו במבצע הירואי של צה"ל, השב"כ והימ"מ, מצבם של השניים טוב | צפו בתיעוד המרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 12:37 ג באדר א' | עודכן בתאריך 12/02/24 13:03

צפו: החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר פוגשים לראשונה את משפחותיהם
פרננדו מרמן מתאחד עם בני משפחתו, צילום: דובר צה"ל

בצה"ל משחררים תיעוד ראשון מהמפגש הראשון בין שני החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר עם בני משפחותיהם, לאחר המבצע ההרואי בו שוחררו השניים מהדירה בה הוחזקו ברפיח. בתיעוד נראים השניים כשהם פוגשים את בני המשפחה ומחבקים אותם אחד אחרי השני, בבית החולים עדכנו עוד קודם כי מצבם של השניים טוב.

מרגש: המפגש בין פרננדו ולואיס עם בני משפחותיהם צילום: דובר צה"ל

מבצע נוהל מחמ"ל המבצעים המיוחדים של השב"כ

במבצע משותף של צה"ל, שב"כ והימ"מ ברפיח, חולצו הלילה (א') שני החטופים הישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) (משפחת ליימברג-הר), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7/10. מצבם של השניים טוב, והם הועברו לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי שיבא תל השומר שם פגשו את בני משפחותיהם. דובר צה"ל מסר כי המבצע נוהל מחמ"ל המבצעים המיוחדים של השב"כ, ובוצע ע"י לוחמי הימ"מ והיחידה המבצעית של שב"כ.

לואיס הר מתאחד עם בני משפחתו

לואיס הר מתאחד עם בני משפחתו צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל: "המבצע התאפשר בזכות הקרבת הלוחמים בסדיר ובמילואים שנפלו ונפצעו בקרבות"

דובר צה"ל אמר הבוקרעל החילוץ כי: "זה היה לילה מתוח מאוד ומרגש מאוד. מבצע כזה התאפשר בזכות ההקרבה הגדולה של הלוחמים בסדיר ובמילואים שנפלו ונפצעו בקרבות - ללא ההקרבה שלהם, לא היינו מגיעים לרגע הזה. גם הבוקר, אנחנו לא שוכחים לרגע שבעזה עדיין מוחזקים 134 חטופות וחטופים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il